loading...
هفده
بازدید : 88 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

آقا من به این اینترنت لامصب ایران چی بگم؟؟؟؟

به این سرور کانادایی رزبلاگ چی بگم؟؟؟؟

من حدود سه چهار صفحه درمورد استاد مرتضی ممیز از تو سایتش ترجمه کردم، از خودم نوششتم کلی مرتبش کردم آخرش ارسال میزنمerror میده

ینی کلی حالم گرفته شد

و در آخر

من به نویسنده سایت این بزرگان چی بگم؟؟؟؟

پسرم!! دخترم!!! این استادان پارسی زبان بودن اقلا یه گزینه بذار که زبانش فارسی هم بشه

تا وقتی که آماده بشه بیوگرافی ایشون خودتون برید انگلیسیشو بخونید

وو در  آخر

بخودم چی بگم که قبلش تو وورد بی صاحاب کپی نکردم

www.momayez.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هفده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 1,971
  • بازدید سال : 12,735
  • بازدید کلی : 155,284
  • کدهای اختصاصی