loading...
هفده
بازدید : 187 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Metal Gear Rising: revengeance دیروز توسط شرکت Konami برای PC منتشر شد، و در استیم قرار گرفت

در توضیحات بازی که در استیم نوشته شده است نیاز به آنلاین بودن برای بازی ذکر نشده است اما طبق گفته ی بسیاری از کاربران این بازی قابلیت آفلاین نداشته و نیاز به همیشه آنلاین بودن دارد

 

 TescoValueName یکی از کاربران استیم می گوید:

" شما نمی توانید این بازی را بازی کنید مگر اینکه یک اتصال اینترنت پایدار داشته باشید در غیر اینصورت نمی توانید بازی کنید، هنگامی که اتصال اینترنت پایدار نداشته باشید زمانیکه وارد بازی می شوید بازی فورا بسته می شود

Parsnip یکی از کاربران NeoGAF گفته:

"به نظر می رسد rising کلا بدون اینترنت و آنلاین بودن Steam کار نمی کند"

البته به نظر می رسد که بازی Metal Gear Rising  نسخه ی کرک شده که فایل (steam_api.dll) را دارا باشد در حالت آفلاین قابل بازی است

کونامی در اینباره گفته است که ما از این مشکل آگاه هستیم و به دنبال حل آن هستیم، منتظر یک آپدیت جدید باشید

بازدید : 178 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

watch dogs

موتور بازی سازی disrupt که به تازگی توسعه یافته، در ابتدا برای یک بازی رانندگی متمرکز در نظر گرفته شده بود

به گزارش سایت IGN :

 Laurent Detoc رئیس بخش ubisoft آمریکای شمالی، گفته که توسعه دهندگان ابتدا قرار بود روی عنوان جدیدی از Driver کار کنند، با این حال سه سال پیش این تیم راه خود را تغییر دادند


Detoc میگوید:

"ما فکر کردیم که این راهی نیست که میخواستیم برویم، برای همین پروژه را لغو کردیم و از ابتدا شروع کردیم"

" این پروژه اصلا شبیه watch dogs نبود، اما این عنوان را داشت، پروژه کنونی watch dogs در ابتدا یک بازی دیگر بود، که برخی موارد آنرا تغییر داد"

Detoc اضافه کرد: 

"من نمی گویم که Driver به Watch dogs تبدیل شد، چرا که این درست نیست،" " اتفاقی که در واقع افتاده این است که یک بازی لغو شده، و سپس ما قسمتی از آنرا به یک بازی جدید تبدیل کردیم، ما می توانستیم یک بازی دیگر با موتور بازی سازی دیگر، و با تیم دیگری در مکانی دیگر، داشته باشیم"

Watch Dogs توسط یوبیسافت در بهار 2014 لیست شده است، اما سایت هایی مثل آمازون و GameStop آنرا برای 21 مارس 2014 لیست کرده اند که هنوز تایید نشده است

 


منتظر خبرهای دیگر در مورد فیلم ها و بازی های روز جهان باشید

بازدید : 158 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بر اساس گزارشی که موتورولا داده است این شرکت اولین شرکتی است که آپدیت اندروید کیت کت را در اختیار دارندگان محصولش می گذارد البته این فعلا محدود به گوشی motorola Moto X است همچنین گفته شده که این آپدیت همراه با رابط کاربری موتورولا عرضه می شود و مانند نکسوس5 از اندروید 4.4 کیت کت خالص استفاده نمی کند

بازدید : 125 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)
شیگریو میاموتو، پدر بازی های ویدیویی مدرن، خالق ماریو و زلدا، روز گذشته شصت و یکمین سالروز زندگی خود را جشن گرفت. این نابغه ژاپنی ۱۶ نوامبر سال ۱۹۵۲ در کیوتو ژاپن متولد شد و از ۲۵ سالگی کار خود را در نینتندو آغاز کرد. اولین بازی وی با نام Donkey Kong سال ۱۹۸۱ منتشر شد، که شخصیت ماریو بعدها از درون این بازی متولد شد.
ساخته های میاموتو طی سالیان سال با پیشرفت مواجه شد و حتی آخرین پروژه ای که خود مستقیما روی آن کار می کرد یعنی Pikmin 3 هم با موفقیت بزرگی همراه بود. جالب است بدانید The Legend of Zelda: Ocarina of Time با میانگین امتیازات ۹۹، با افتخارترین بازی تاریخ محسوب می شود و در رده های بعدی آن GTA IV و Super Mario Galaxyها قرار می گیرند.
وی بارها به عنوان برترین بازی ساز تاریخ معرفی شده و در این امر کوچک ترین تردیدی نیست. وی پس از سال ها هنوز هم قادر به ساخت بهترین بازی ها است. جایی که به بازی سازان دیگر آموزش دهد که باید این گونه بازی ساخت. سال ۲۰۱۱ وی جایزه Hall of Fame را از مراسم Video Game Award دریافت کرد و اندکی قبل تر IGN وی را در صدر لیست برترین بازی سازان تاریخ قرار داد. در همان زمان نویسنده وبسایت IGN در صحبت هایش گفت: «زمانی که می خواستیم لیستی از ۱۰۰ بازی ساز برتر تاریخ تهیه کنیم از نفر دوم شروع کردیم، هیچ کداممان ذره ای تردید نداشتیم که میاموتو با اختلاف بسیار بهترین است.»
ماریو، پرفروش ترین فرنچایز تاریخ بازی های ویدیویی محسوب می شود و جای سوال است که اگر میاموتو در نینتندو نبود آیا نینتندو به اندازه امروز خود بزرگ بود؟ در سال های گذشته نینتندو در میان شرکت های بزرگ خودروسازی و تکنولوژیک ژاپنی رده بندی شده و ارزش مالی این کمپانی از هر کمپانی بازی ساز دیگری با بیشتر است. و البته هیچ یک از این ها بدون میاموتو شدنی نبود.
همیشه در کنارمان باش مرد بزرگ؛ دنیای ما بدون تو هیچ رنگی ندارد.
بازدید : 109 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

حول و حوش ۶ و نیم صبح راننده یک تریلر برای خوردن صبجانه در یک غذاخوری وسط راه کنار می زند؛ اما وقتی بر می گردد می بیند که ماشین را برده اند. می دانید بار تریلر چه بود؟ ناقابل ۲۲،۵۰۰ عدد تلفن ال جی G2که به مقصد فروشگاه های یکی از اپراتورهای موبایل آمریکا می رفته. حالا هم پلیس فدرال ایالات متحده در پی سارق یا سارقان افتاده.

این نخستین بار نیستکه سرقتی بدین صورت انجام می گیرد اما پیشترها غالباً‌ دزدها آیفونرا ترجیح می دانند که هم قیمتش بالا بود هم در بازار سیاه شیرین خریده می شد. ال جی G2 بدون قرارداد ۶۳۰ دلار است یعنی در مجموع محموله سرقت شده حدود ۱۴ میلیون دلار می ارزیده.
انگاری بانک دزدان قرن بیستم خود را به روز کرده اند و رو به تلفن دزدی آورده اند؛ لابد صرف با این است، 
بازدید : 71 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

به رغم همه پیشرفت هایی که در زمینه ظرفیت و کارایی سیستم های ذخیره سازی اطلاعات صورت گرفته، هنوز یک چیز تغییری نکرده: هارددیسک های مغناطیسی، داده ها را تنها کمی بیشتر از یک دهه می توانند در خود نگه می دارند. حال محققان حوزه نانوتکنولوژی دیسکی را طراحی کرده و ساخته اند که می تواند داده ها را برای یک میلیون سال یا حتی بیشتر، حفظ کند.

همیشه این سوال وجود داشت که آیا راهی وجود دارد که بتوان اطلاعات مربوط به نوع بشر را برای صدها هزار سال، حتی پس از پایان دوران بشریت حفظ کرد. حال به کمک تلاش های محققان دانشگاه تویِنتِه در هلند، این کار امکان پذیر شده. آن ها دیسکی را ساخته اند که قادر است داده ها را تا قرن های متمادی در خود نگه دارد.

از آن جایی که امکان تست مقاومت این دیسک در زمان واقعی و برای دوره های زمانی چند صد هزار ساله وجود نداشت، محققان با یک روش خلاقانه و بهره گرفتن از نظریه ای موسوم به آرنیوس، گذر زمان را برای سنجش دوام داده های روی دیسک، شبیه سازی کردند.

داده ها با فرمت کدهای کیو آر (QR) بر روی یک دیسک فلزی نازک، از جنس تنگستن، با یک پوشش محافظتی، از جنس سیلیکون نیترید، ذخیره شدند. انتخاب تنگستن به دلیل نقطه ذوب بالا و ضریب انبساط حرارتی پایین آن بود. سیلیکون نیترید هم به علت مقاومتش در برابر شکستگی و همچنین ضریب انبساط حرارتی پایینش انتخاب شد.

آن ها دیسک های ساخته شده به این روش را در دماهای مختلف حرارت دادند و وضعیت داده های روی آن ها را بررسی کردند. طبق نظریه آرنیوس، اگر دیسک ها می توانستند به مدت 1 ساعت در دمای 445 کلوین دوام بیاورند، آن وقت بقای دیسک ها برای دوره زمانی یک میلیون سال تضمین می شد. همین اتفاق هم افتاد و دیسک ها از تست های حرارتی سربلند بیرون آمدند.

گرچه این محققان هنوز پاسخی در مورد بقای داده های روی این دیسک ها در شرایط ویژه، نظیر برخورد شهاب سنگ ها ندارند، با این وجود اعتقاد آن ها بر این است که در آینده ای نزدیک، دیسک های مستحکم تری هم ساخته خواهند شد، و دیسک آن ها تنها یک گام رو به جلوی اساسی در جهت حفظ داده های تمدن بشری برای آینده های دور است. 

بازدید : 54 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

هر شبکه اجتماعی با توجه به گروه افرادی که در آن مشارکت دارند، از هویت ویژه ای برخوردار می شود. برخی از این پلتفرم ها گروه سنی نوجوانان را به خود جلب می کنند، این گروه عموما عصرها در این شبکه ها مشغول می شوند. برخی دیگر از پلتفرم ها جاذبه بیشتری برای شاغلین داشته و در طول ساعات کاری توسط این افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

اطلاعات مربوط به هر یک از این شبکه های اجتماعی، با توجه به مخاطبین آنها، می تواند برای کسب و کارها، و افراد مختلف بسیار راهگشا باشد. در اینجا، به مرور یک سری یافته های جالب در مورد هر یک از شبکه های اجتماعی عمده، خواهیم پرداخت.

 


فیسبوک

در حال حاضر عمده کاربران این شبکه اجتماعی را جوانان تشکیل می دهند. با این وجود، از اواخر سال ۲۰۱۲ تعداد کاربران ۴۵ تا ۵۴ ساله این شبکه اجتماعی، رشد ۴۵ درصدی را نشان می دهد. در جامعه آماری ایالات متحده آمریکا، ۷۳ درصد از کاربران اینترنت که بیش از ۷۵هزار دلار در سال درآمد دارند، در فیسبوک عضو هستند (جالب اینجا است که این آمار برای توییتر ۱۷ درصد است). ۸۶ درصد کاربران فیسبوک خارج از ایالات متحده هستند.

 


اینستاگرام

۶۸ درصد کاربران اینستاگرام، خانم ها هستند.


توییتر

این شبکه اجتماعی به طرز شگفت آوری، نسبت به سایر گروه های سنی، در میان جوانان طرفدار دارد. حدود ۲۷ درصد جوانان ۱۸ تا ۲۹ ساله در ایالات متحده آمریکا، از توییتر استفاده می کنند. تنها ۱۶ درصد افراد ۳۰ تا ۵۰ سال در این کشور کاربر توییتر هستند.

 


لینکد-این

این شبکه اجتماعی، بیش از سایر رقبا، کاربران بین المللی دارد. در ضمن مردان علاقه بیشتری به این پلتفرم دارند.

 


 

گوگل پلاس

بیش از هر شبکه اجتماعی دیگری، کاربر مرد دارد. حدود ۷۰ درصد کاربران این شبکه را مردان تشکیل می دهند.


 

پینترست

اغلب کاربران پینترست از تبلت استفاده می کنند. نکته جالب دیگر اینکه ۸۴ درصد کاربران این شبکه خانم ها هستند.


تامبلر

در میان نوجوانان بیشترین طرفدار را دارد و در جامعه آماری ایالات متحده آمریکا، تنها ۸ درصد از کاربران اینترنت که بیش از ۷۵ هزار دلار در سال درآمد دارند، از این شبکه استفاده می کنند.

بازدید : 129 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

دیگر حرفی برای گفتن در ابتدای کار باقی نمی ماند.این هفته و ماه را باید ماه و هفته ی تاخیر بنامیم.پس از Watch Dogs,Crew,Drive Club و تاخیر احتمالی Battlefield4 بر روی کنسول های نسل بعد حال نوبت به یکی از مورد انتظارترین بازی های سال یعنی Batman: Arkham Origins می رسد.

 


به تازگی کمپانی Warner Bros اعلام کرده است که نسخه ی Pc و Wiiu عنوان Batman: Arkham Origins که قرار بود در تاریخ ۲۵ اکتبر منتشر بشود دو هفته تاخیر خورده است و در تاریخ ۸ نوامبر برای رایانه های شخصی و Wiiu منتشر خواهد شد.نسخه ی Batman: Arkham Origins Blackgate نیز که قرار بود برای ۳DS و Ps Vita منتشر بشود نیز تنها برای ۳DS با تاخیر مواجه شده است.

نسخه های PS3 و Xbox360 بدون هیچ تاخیری هفته ی آینده به همراه نسخه ی Ps vita ی Batman: Arkham Origins Blackgate منتشر خواهد شد.

بازدید : 133 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

چند روزی است بینگ که موتور جستجوی مایکروسافت است لوگوی جدیدی برای خودش طراحی کرده یا بهتره بگوییم که چند روزیست لوگوی بینگ تغییر کرده و لوگویی مطابق با سیاست ظاهری جدید مایکروسافت یعنی ساده بودن و تخت بودن در عین جذابیت را پیش گرفته

 

تصویر در سایز واقعی

صفحه اصلی بینگ

بازدید : 69 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

فرانچایز (سری بازی) پرندگان خشمگین یکی از محبوب ترین بازی های آرکید برای مردم در این اواخر بوده است.

rovio، سازنده بازی دوست داشتنی angry birds، دوبله ی جدیدی از پرندگان خشمگین را با angry birds GO ارائه می کند

سری بعدی پرندگان خشمگین با سبکی کاملا جدید و مهیج با ماشین های kart قابل ارتقا و کاراکترهای محبوب پرندگان خشمگین در راه است

angry birds go برای پلتفرم های IOS، آندروید، BlackBerry10 و Windows phone 8  در تاریخ 11 دسامبر منتشر می گردد

بازدید : 52 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (1)

اگر چه فیسبوک همیشه در ویندوز 8 به خوبی در دسترس بوده اما فیسبوک همزمان با ارائه ی آپدیت ویندوز 8.1 برنامه ی فیسبوک دسکتاپ نیز معرفی شد که به شما اجازه می دهد به تمامی بخش های فیسبوک مانند نسخه ی وب آن دسترسی خوبی داشته باشید 

این برنامه برای ویندوز 8.1 به خوبی بهینه شده است و همچنین رم شما را زیاد درگیر خود نمی کند و برنامه ی سبکی است، بنابراین شما می توانید آنرا در کنار برنامه های دیگر استفاده کنید، تغییر اندازه اش بدهید تا بتوانید در کنارش با نرم افزارهای دیگر نیز کار کنید

لازم به ذکر است که این برنامه فقط بر روی ویندوز 8.1 قابل اجراست

می توانید از لینک زیر این برنامه را دانلود کنید

دانلود از استور مایکروسافت 

 

بازدید : 52 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

ویندوز ۸.۱ که در تیر ماه معرفی شد از ساعت ۱۴:۳۰ امروز پنج شنبه به صورت یک آپدیت برای دستگاه های برخوردار از ویندوز ۸ عرضه خواهد شد و از جمعه نیز با قیمت ۱۲۰ دلار به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید.

مایکروسافت این نسخه از سیستم عامل خود را یک آپدیت نامیده و نه آپگرید، بنابراین انتظار زیر و رو شدن ویندوز ۸ را نداشته باشید. در عوض، دکمه استارت و شخصی سازی ها و بهینه سازی های زیادی از راه خواهند رسید.
افرادی که هم اکنون ویندوز ۸ را روی دستگاه خود نصب کرده اند، ویندوز ۸.۱ را به صورت یک آپدیت اختیاری مشاهده خواهند کرد و کسانی هم که از قبل نسخه پیش نمایش ویندوز ۸.۱ را نصب کرده اند، همین طور. نسخه جدید سیستم عامل به صورت یک آپدیت در ویندوز استور به نمایش در خواهد آمد.
بازدید : 55 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

در عصر الکترونیکی امروز، سیاست‏‎نامه شبکه‏‎های اجتماعی، سرویس‎های رایانامه‎ای و .. از اهمیت ویژه‎ای برخوردارند؛ زیرا امنیت حریم خصوصی شما به آنها وابسته بوده و مسئولیت صیانت از این اطلاعات بر عهده آنهاست. اما امروزه شاهد نقض آشکار حفظ این حریم شخصی توسط این شرکت‏‌ها هستیم.
در اینفوگرافیک زیر ارائه دهندگان خدمات اینترنتی را معرفی کرده‎ایم که اطلاعات شخصی شما را بدون هیچ دستورالعمل رسمی و قضایی به اشتراک می‏‎گذارند:


بازدید : 55 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

پس از جنجال های امروز و تاخیر خوردن عنوان Watch Dogs تا سال ۲۰۱۴ اینبار نوبت به یکی دیگر از عناوین یوبیسافت با نام The Crew رسیده است و این بازی نیز تا سال ۲۰۱۴الی ۲۰۱۵ تاخیر خورده است.این عنوان ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۳ الی ۲۰۱۴ منتشر بشود اما در همین رابطه آقای Yves Guillemot بیانیه ای را نیز در این رابطه صادر کرده است و گفته است که:

تصمیم سختی که ما امروز گرفتیم برای این می باشد که به طور کامل پتانسیل اصلی این عنوان را برای کوتاه بودن زمان ساخت بازی هدر ندهیم.ما به طور بلند مدت قانع شدیم که این تصمیم ها درست باشند که هم سهام داران و هم طرفداران را راضی نگاه دارد.ما در حال ساخت یک فرنچایزی می باشیم که ستون مالی یوبیسافت در چند سال اخیر خواهد بود.برای به دست آوردن موفقیت در یک mega-blockbusters،زمان اضافه به سازندگان این بازی داده شد تا ایده های خود را در بازی بگنجانند و بهترین تجربه ها را برای شما رقم بزنند.

 


این عنوان ابتدا قرار بود در اوایل سال ۲۰۱۴ برای کنسول های Ps4,Xbox One و Pc منتشر بشود اما با این خبر این عنوان تا اواخر سال ۲۰۱۴ یا اوایل سال ۲۰۱۵ تاخیر خورد.

بازدید : 61 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

به تازگی کمپانی محبوب یوبیسافت اعلام کرده است که عنوان جهان آزاد آنها یعنی Watch Dogs که رقیبی برای GTA V نیز محسوب می شود تا بهار ۲۰۱۴ تاخیر خورده است.این تاخیر شامل تمامی نسخه های موجود بازی چه نسل فعلی و چه نسل بعد می باشد و در همین رابطه نیز تیم سازنده بیانیه ای را صادر کرده است:

هدف کلی ما در ابتدا برای ساخت Watch Dogs این بود که عنوانی را به شما تحویل بدهیم که از همه نظر به عنوان یک بازی نسل بعدی باشد.با همین افکاری که ما داریم تصمیم گرفتیم که عرضه ی بازی را تا بهار ۲۰۱۴ به تاخیر بیندازیم.ما می دانیم که بسیاری از شما این سوال را می پرسید که چرا حالا؟ما تلاش های بسیاری را کردیم که این تاخیر را برای عرضه بازی وارد نکنیم،اما از ابتدا ما با خود عهد بستیم که کیفیت بازی را به هیچ وجه پایین نیاوریم.همانطور که ما به عرضه ی بازی نزدیک شدیم،تمام آن تکه های پازل در کنار یکدیگر قرار نگرفتند و سقوط کردند.این برای ما بسیار روشن بود که ما برای پولیش کردن و برای هرچه بیشتر بالا بردن کیفیت بازی به زمان بیشتری احتیاج خواهیم داشت.

 

ما دوست داریم از همین فرصت استفاده کنیم و از همه ی شما تشکر کنیم.ما از نحوه ی بازخورد شما از وبسایتمان،کنفرانس ها،مراسم های دیگر و… تشکر می کنیم.علاقه ی شما چیزی است که ما را به حرکت در می آورد.ما نمی توانیم صبر کنیم تا بهار ۲۰۱۴ شما را در شیکاگو ببینیم.ما به شما اطمینان می دهیم که شما عاشق این بازی خواهید شد.همانگونه که ما عاشق کار کردن بر روی آن هستیم.

بازدید : 55 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

شاید تصورش برای ما چندان راحت نباشد ولی خبر سرعت ۱۰۰ Gbps از طریق کابلچیزی نیست که برق از سر کسی بپراند چون مدت ها است که عملی شده، اما همین سرعت برای ارتباط بی سیم اتفاق کاملاً جدیدی است.

محققان یک موسسه پژوهشی موفق شده اند با استفاده از امواج مادون تراهرتز(در این مورد ۲۳۷.۵ گیگاهرتز) اطلاعات را در فاصله ۲۰ متری با سرعت ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه انتقال دهند. از آن جا که در این آزمایش، فقط تنظیمات تک ورودی و تک خروجی به کار گرفته شده، انتظار می رود در صورت استفاده از استریم داده چندگانه، پهنای باند انتقال افزایش یابد.
این نخستین باری نیست که محققان این موسسه تحقیقاتی رکورد سرعت انتقال داده به صورت بی سیم را می شکنند؛ پیشتر هم موفق شده بودند اطلاعات را با سرعت ۴۰ گیگابیت بر ثانیه و در مسافت یک کیلومتر ارسال کنند. این محققان امیدوارند دستاوردشان به امکان بهره مند کردن مناطق روستایی از اینترنت پر سرعت و بدون نیاز به نصب فیبرهای گران قیمت نوری کمک کند.
فعلاً مشخص نیست دقیقاً کی شاهد خروج این فناوری از آزمایشگاه و پا گذاشتن آن به صحنه عمل خواهیم بود ولی پژوهشگران امیدوارند تا سال ۲۰۱۵ میلادی بتوانند فناوری خود را تکمیل کنند.
اگر شما هم در منزل، شبکه بی سیم دارید تا به حال شده به سرعت انتقال داده آن توجه کنید؟ سرعت انتقال داده درون شبکه را که با سرعت اتصال به اینترنت اشتباه نمی گیرید؟
بازدید : 57 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

قانون آنلاین- خالق شخصیت‌ محبوب داداش‌سیا  در تیزرهای تلویزیونی، بعد از این‌که از تولید و اکران فیلم «تهران۱۵۰۰» فارغ شد حالا در تازه‌ترین حرکت انیمیشنی خودش مقدمات ساخت فیلم دیگری را آماده می‌کند با نام «ابر قهرمانی از نازی‌آباد برمی‌خیزد»!


بهرام عظیمی علاقه فراوانی به کار بر روی کاراکتر جوان‌های جنوب شهری دارد و ردپای این علاقه را می‌توان از همان داداش‌سیا تا شخصیت بهرام رادان در «تهران ۱۵۰۰» دنبال کرد. او در ادامه این روند به سراغ محلات یافت‌آباد و نازی‌آباد رفته و این‌طور که خودش می‌گوید برای طراحی فضای انیمیشن جدیدش تاکنون بیش از سه هزار عکس از یافت‌آباد و نازی‌آباد گرفته‌ است. اما اگر می‌خواهید بدانید چه قصه‌ای در فضای این محلات تعریف خواهد شد به حرف‌های کارگردان گوش کنید: «این فیلم برخلاف تهران۱۵۰۰ انیمیشنی با موضوعی بین‌المللی برای کودکان است. خط اصلی داستان مشخص شده و ایده‌های خوبی برای نگارش فیلمنامه داریم.»

«تهران ۱۵۰۰» با وجود موفقیت‌هایی که در زمینه تکنیک انیمیشن داشت از یک نقطه‌ضعف بزرگ ضربه خورد که داستان کم‌مایه و فیلمنامه ضعیف فیلم بود. حالا باید دید عظیمی و تیمش برای پروژه جدید چه ترفندی در بخش طراحی داستان دارند. این کارگردان خوش‌ذوق درباره روند پیشرفت فیلمنامه می‌گوید: «یک فیلمنامه‌نویس در حال نگارش فیلمنامه این انیمیشن است. من نیز در کنار او ایده‌پردازی می‌کنم. تا کنون ۵۰ درصد کار فیلمنامه و ایده‌پردازی پیش رفته است. در این پروژه از تکنیک نگارش فیلمنامه انیمیشن‌های جهانی و بزرگ استفاده می‌کنیم. ابتدا یک فیلمنامه‌نویس فیلمنامه اولیه را می‌نگارد. پس از آن فیلمنامه توسط تیمی ۱۰ الی ۱۵ نفره که دارای تخصص‌های مختلفی هستند، بازخوانی شده و ایده‌های جدید به فیلمنامه اضافه می‌شود.»

 

عظیمی برای ساخت فیلم جدیدش و تصویر کردن ماجراهای این ابرقهرمان نازی‌آبادی به سرمایه زیادی احتیاج دارد که قرار است در این زمینه از کمک اسپانسرهای چینی و کره‌ای استفاده کند. و بالاخره سوال آخر از او می‌تواند درباره شخصیت‌های این فیلم باشد. آیا باز هم شخصیت‌ها از روی بازیگران حرفه‌ای ساخته می‌شوند؟ عظیمی پاسخ می‌دهد: کاراکترهای «ابرقهرمانی از نازی‌آباد...» همگی توسط طراحان خلق می‌شوند و شباهتی به بازیگران مشهور ندارند. اما برای دوبله از صدای بازیگران مطرح سینما استفاده می‌کنیم.

بازدید : 47 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

قانون آنلاین – پس از گذشت 4 سال از بازی پرطرفدار انگری بردز(پرندگان خشمگین)، فرگال ریلی و کلی کالتیس قصد دارند فیلم انیمیشنی ایی را بر اساس این بازی کارگردانی کنند. تهیه کننده انیمیشن "انگری بردز" کمپانی سونی است.

بازی "انگری بردز" محصول شرکت فنلاندی "روویو" است که اولین بار در سال 2009 برای سیستم عاملIOS (سیستم عامل تلفن‌های هوشمند محصول شرکت اپل) طراحی شد اما با توجه به استقبال گسترده در جهان، نسخه‌های مختلف آن نیز تولید شده و موفقیت تجاری بالایی نیز داشت.

 

فرگال ریلی و کلی کالتیس با وجود فعالیت گسترده در دنیای سینما و انیمیشن، تا به حال کارگردانی فیلمی را بر عهده نداشته‌اند. در دنیای سینما، فرگال ریلی را به عنوان داستان پرداز (استوری بورد) می‌شناسند و کلی کالتیس نیز بیشتر طراح (انیماتور) شناخته می‌شود تا کارگردان.از آثار سابق فرگال ریلی می‌توان به انیمیشن های "غول آهنین"، "فصل شکار"، "هتل ترنسیلوانیا" و فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی 2" اشاره کرد. کلی کالتیس نیز پیش از این در انیمیشن‌های "تارزان"، "جوجه کوچولو"، "بُلت" و "پیپر من" همکاری کرده است. نویسنده فیلمنامه "انگری بردز" جان ویتی نویسنده مشهور مجموعه تلویزیونی "سیمپسون‌ها" است. فیلم انیمیشن "انگری بردز" قرار است در سال 2016 اکران شود.


بازدید : 157 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

در حالیکه نزدیک می شویم به عید قربان، دقایقی پیش پرده ی جدید خانه ی خدا روی کعبه انداخته شد 

تفاوت این پرده با پرده ی قبلی قسمت پایینی سپید رنگ آن است که دیگر نیست و تماما سیاه با نوشته های طلایی است و همچنین کوتاهتر از قبلیست.


بازدید : 56 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

به گفته‌ی برخی منابع بسیار نزدیک و مطمئن وب‌سایت معتبر یوروگیمر عنوان Grand Theft Auto V برای رایانه‌های شخصی تایید شد.

همان طور که انتظار می‌رفت مثل شماره‌ی قبلی این سری یعنی GTA IV که چند ماه پس از نسخه‌های کنسولی عرضه شد، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی GTA V هم‌چنین قرار است در بهار سال بعدی میلادی برای PC ها عرضه گردد.چندین بار شایعات زیادی مبنی بر این اتفاق منتشر شد که همگی الان به واقعیت پیوستند.

خبرهایی که ادیتور اندویدیا در مورد این نسخه داد، کدهایی که نشان از انتشار نسخه PS4 و PC بازی در کدهای سورس نسخه X360 یافت شد و اظهار نظرهای سازندگان مختلف به واقعیت پیوست.

هم اکنون ۶۰۰,۰۰۰ نفری که برای انتشار GTA V برای PC رای دادند می‌توانند بازی را چند ماه دیگر بر روی سیستم‌های خود داشته باشند.

منبع خبر: گیمفا

بازدید : 57 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

injustice gods among us - ultimate edition عنوانی است که در 24 آبان برای کنسول های X360 , PS3 , PS4 , Xbone , ps vita  و همچنین PC منتشر میشود که شامل بازی injustice  با تمامی dlc ها می باشد

بازدید : 47 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

تاحالا شده حس کنید موبایلتان در حال ویبره رفتن است اما وقتی آنرا از جیبتان در می آورید می بیند که هیچ اتفاقی نیافتاده

اخیرا دانشمندان بیان کرده اند که 90 درصد مردم ویبره های تخیلی را حس می کنند

این یک سندرم است که هنوز نام علمی برای آن ثبت نشده

بازدید : 152 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

تاریخچه کل کل ها:
PC مقابل Magnavox Odyssey
PC مقابل Atari 2600 و Mattel
PC مقابل NES و Sharp X68000 و Atari7800
PC مقابل Sega Mega Drive و Super NES و Turbo GrafX
PC مقابل Saturn و Ultra 64 و PlayStation 1 و Atari Jaguar
PC مقابل Dream Cast و PlayStation 2 و Game Cube و XboX
PC مقابل XboX 360 و PlayStation 3 و Wii...
PC مقابل PS4 و XBOX ONE
و این داستان ادامه دارد ...

فقط یه چیز این وسط جاودان مونده : PC

بازدید : 57 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

به تازگی Yahoo News یک رای گیری به راه انداخته تا متوجه بشود کدام یک از کنسول ها ی نسل بعدی بیشتر از دیگری در میان مردم محبوب است.این رای گیری از تاریخ ۲۳ سپتامبر آغاز و در تاریخ ۲۷ سپتامبر نیز پایان یافته است که شما می توانید نتیجه ی رای گیری را در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.

 

در این رای گیری انجام شده که از تاریخ ۲۳ سپتامبر آغاز و در تاریخ ۲۷ سپتامبر پایان یافته است تعداد ۲۶ درصد گفته اند که نسل بعد کنسول Ps4 را قبل و بعد از لانچ آن خریداری میکنند و ۱۵ درصد دیگر نیز اعلام کرده اند که Xbox One را خریداری می کنند.

در این رای گیری که ۱,۲۹۷ نفر در آن شرکت کرده اند میانگین سنی ۴۰۸ نفر زیر ۴۰ سال بوده است و ۴۱ درصد از آنها نیز اعلام کرده اند کنسول Ps4 را خریداری می کنند و این در حالی است که ۲۷ درصد اعلام کرده اند که Xbox One را خریداری می کنند.

در این رای گیری انجام شده که ۱,۲۹۷ در آن شرکت کرده اند ۳ درصد اعلام کرده اند که در نسل بعدی با کنسول Wiiu به بازی کردن ادامه خواهند داد.تعداد ۲۰ درصد نیز اعلام کرده اند که با Xbox360 خود و تعداد ۱۸ درصد نیز اعلام کرده اند که با Ps3 خود به بازی کردن می پردازند.در آخر نیز ۲۰ درصد گفته اند که نسل بعد را با رایانه های شخصی خود به بازی کردن می پردازند.

Ps4 در تاریخ ۱۵ نوامبر در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۹ نوامبر در اروپا و در ۳۲ کشور با قیمت ۳۹۹$ دلار عرضه خواهد شد و Xbox One نیز در تاریخ ۲۲ نوامبر و در ۱۳ کشور و با قیمت ۴۹۹$ دلار روانه ی بازار خواهد شد.

بازدید : 59 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

مطمئنا قسمت UK تا به امروز نشان داده است که تا چه حدی علاقه مند به عنوان Fifa می باشد و دیده ایم این عنوان از روز انتشار تا زمان منتشر شدن نسخه ی بعدی همچنان در رده های اول فروش در این منطقه به سر می برد.اما مطمئنا کسی فکرش را نمی کرد که عنوان محبوب راک استار یعنی GTA V به این زودی صدر جدول را از دست بدهد و جای خود را به عنوان Fifa 14 بدهد.با ما همراه باشید تا لیست فروش هفتگی در این منطقه را مشاهده نمایید.

 

عنوان GTA V در هفته یگذشته وارد این جدول شد و توانست در طول سه روز یک میلیارد دلار بفروشد و به یکی از سریع ترین فروش ها در زمینه ی گیم در تاریخ فروش ها برسد.اما پس از ورود فیفا ۱۴ این عنوان محبوب به رده ی دوم سقوط کرد و جای خود را به عنوان Fifa 14 داد.

  1. FIFA 14
  2. Grand Theft Auto 5
  3. Minecraft Xbox 360 Edition
  4. PES 2014
  5. The Last of Us
  6. Disney Infinity
  7. Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist
  8. Saints Row IV
  9. Diablo III
  10. Rayman Legends
  11. Call of Duty: Black Ops II
  12. Kingdom Hearts HD 1.5 Remix
  13. Lego Batman 2: DC Superheroes
  14. Grand Theft Auto IV
  15. Max Payne 3
  16. Need for Speed Most Wanted
  17. Skylanders Giants
  18. Aliens Colonial Marines
  19. Tomb Raider
  20. Animal Crossing New Leaf
بازدید : 100 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

یک روز یه نفر میاد خونه ی ما و یکی از اجناس با ارزشمون رو می بره
ده سال بعد وقتی به خانه ی آن فرد می رویم که حالا پسرانش در آن زندگی می کنند، پس از اینکه با آن ها خوش و بشی می کنیم و به نوعی پسرخاله می شویم آن جنس قیمتی که ده سال پیش از ما دزدیده اند را به ما میدهند و می گویند این هدیه ما به شماست و ما هم کلی کیف می کنیم

اندر حواشی سفر رئیس جمهور به نیویورک - علی سمیعی

"جام شیر دال و گاو بال‌دار یکی از اشیای باستانی است که در تپه مارلیک در استان گیلان واقع در ایران کشف شده‌ است. در قسمت بالای این جام زرین، نقش شیر افسانه‌ای دال وجود دارد. شیر افسانه‌ای دال نیمی از بدنش شیر و نیم دیگرش دال (عقاب) است. این جام متعلق به حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ سال پیش از میلاد است. این جام از غاری در شمال غربی ایران دزدیده و سال 2003 از یک قاچاقچی عتیقه مصادره شد و در آمریکا نگهداری میشد تا اینکه پس از سفر رییس جمهور ایران به آمریکا در سپتامبر 2013{مهر92} توسط آمریکایی ها به ایران تحویل داده شد. شیردال‌ها را دارای قدرت شفابخش و همچنین پاسبانی از گنجینه‌ها می‌دانسته‌اند. طرح این موجود افسانه‌ای در بسیاری از مجسمه‌ها و بناهای باستانی ایران به کار رفته‌ است."

 

بازدید : 79 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain شما با صحنه های شکنجه کردن نیز مواجه خواهید شد، اما فقط در cut-scene ها یا همان میان پرده های بازی. چرا که هیدئو کوجیما که کارگردان این بازی می باشد، اعلام کرده است که بر خلاف صحنه شکنجه کردن جنجالی که در GTA V قابل بازی بود در Metal Gear Solid 5 بازیکنان هیچ نوع دخالتی در شکنجه کردن نخواهند داشت.

 

در گفتگویی با سایت Eurogamer در TGS، از کوجیما پرسیده شد که آیا صحنه هایی از این دست ( شکنجه کردن) در بازی ها لازم است و چگونه باید این صحنه ها را در بازی ها ارایه داد؟ که او هم در جواب اعلام کرد :

این چیزی است که باید در بازی ها انجام شود و باعث بالا بردن بیانگری بازی های ویدیویی می شود. اگر شما می خواهید که فراتر از یک بازی داشته باشید، این جور صحنه ها چیزی نیست که باید از آن اجتناب کنید. البته همه بازی ها نباید چنین کاری را انجام دهند و در مورد من نیز، این چیزی نیست که بتوام از آن به این راحتی عبور کنم. اگر خشونت، احساسات جدید و پر اهمیتی را به بازی بدهد، من می خواهم که چنین چیزی در بازی قرار داده بشود، به خصوص با این بازی ( Metal Gear Solid 5 ) که یکی از موضوعات اصلی آن انتقام می باشد. من نمی خوام که از اطراف چنین صحنه هایی بی تفاوت عبور کنم.

در GTA V یک صحنه بحث برانگیز و جنجالی شکنجه کرن وجود دارد که بازیکن باید به آزار و تهدید کردن یک کاسب محله ای بپردازد و این بخش قابل بازی نیز می باشد که تاکنون واکنش منفی برخی از گیمرها را به همراه داشته است.

کوجیما نیز در این مورد می گوید :

من قصد ندارم که به آن جایی برسیم که شکنجه های قابل بازی داشته باشیم. بخشی از بازی Metal Gear Solid 5 دارای صحنه های شکنجه کردن غیر قابل بازی می باشد.

 

 

آخرین تریلری که از این بازی منتشر شده است را می توانید از لینک های زیر دانلود کنید

 

دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت پایین

 

بازدید : 73 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد انتشار نسخه pc بازی GTA V شنیده شده و در این بین شاهد بوده ایم که سایت هایی مثل آمازون، پیش فروش این بازی را برای pc نیز قرار داده بودند. اما حال سایتGameSeek که یک فروشگاه بازی در بریتانیا می باشد، خبر خوبی برای گیمرهای pc دارد و حال به طور رسمی پیش فروش GTA V را برای pc آغاز کرده و همچنین تاریخ انتشار بازی برای این پلتفرم را هم فاش کرده است.

 

بر طبق اعلام این سایت، GTA V در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۳ که ۱ آذر و در روز جمعه خواهد بود برای pc خواهد آمد.

شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر، صفحه پیش فروش بازی را در سایت GameSeek در زیر مشاهده فرمایید.

بازدید : 59 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

تاریخ 21 نوامبر بازی watch dogs منتشر میشه 

همزمان با انتشار بازی GTA V یوبیسافت هم تبلیغی با طعنه به GTA V ساخته

در تصویر زیر می بینید : "دو ماه برای دیدن لوس سانتوس کافی است، به شیکاگو بیایید در 21 نوامبر"

 

البته تنها این شرکت نبوده که با تبلیغات به این بازی گوشه و کنایه زده بلکه بازی saints row هم بزودی یک DLC برایش ارائه می شود با نام GAT V که طعنه ای است به این بازی

بازدید : 68 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

لینک پیش فروش GTA V برای PC در سایت آمازون آلمان گذاشته شده
این سایت چندی پیش قبل از اعلام شرکت سازنده بازی مورتال کمبت را برای پیش فروش گذاشته بود که پس از چندی اعلام شد که برای PC ارائه می شود

اکنون ما منتظریم که این بار نیز به حقیقت بپیوندد

http://www.amazon.de/Rockstar-Games-Grand-Theft-Auto/dp/B0071L2QD0/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1379253376&sr=8-3&keywords=GTA+V

بازدید : 97 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بازگشایی خانه‌ی سینما

خانه سینما، مقارن با روز ملی سینما - 21 شهریور – به دست دکتر «حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و با همراهی جمعی از چهره‌های صاحب نام سینمای ایران بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در متن خبر رسمی اعلام شده از سوی روابط عمومی سازمان سینمایی آمده است: «در دیدارهای جداگانه‌ای که دکتر «حجت الله ایوبی» با طیف‌های مختلف سینمایی و غیر سینمایی داشت، بر عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازگشایی خانه سینما توسط دولت جدید و از سرگیری مجدد فعالیت‌های صنفی سینمایی تأکید کرد

بازدید : 76 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

«حالا زمان ارتقاء برای تغییری واقعی فرا رسیده. به دوستان تان کمک کنید تا آیفون شان را با یک HTC One معاوضه کنند!»

این هم به جای خود یک پیشنهاد است. به خصوص هنگامیکه به صفحه ای از سایت HTC لینک شده باشدتا کاربران بتوانند در قبال پس دادن آیفون شان، تخفیف ۱۵۰ دلاری در خرید وان بگیرند!

بازدید : 72 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

کنفرانس اپل که 19 شهریور ساعت 21:30 شروع شد دو محصول جدید پل به نام iphone 5c و iphone 5s را معرفی کرد

از مهمترین ویژگی های هرکدا آیفون 5c بدنه پلاستیکی در پنج رنگ ارائه شد و مشخصات فنی تقریبا مانند iphone 5 بود  و البته لازم به ذکره که شایعات مبنی بر ارزان قیمت بودن این آیفون آنقدر هم درست نبود

ipone 5s هم علاوه بر سی پی یو 64 بیتی a7 حسگر اثر انگشت دارد که در تلفن های هوشمند اولین است

گالری عکس های iphone 5s را در نارنجی ببینید

گالری عکس های iphone 5c را در نارنجی ببینید

بازدید : 76 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

(متن خبر آپدیت شد + اطلاعات بیشتر)

 تنها فیلم ایرانی پذیرفته شده در جشنواره ونیز امسال، توانست جایزه ویژه بخش افق‌های هفتادمین دوره این قدیمی‌ترین جشنواره فیلم جهان را برای سینمای ایران به ارمغان بیاورد. ماهی و گربه ساخته شهرام مکری، به خاطر نوآوری در مضمون این جایزه را دریافت کرد.

بخش افق‌ها در جشنواره ونیز (به مانند بخش نوعی نگاه در جشنواره کن) به فیلم‌هایی اختصاص دارد که به هر دلیلی به بخش مسابقه اصلی راه نیافته‌اند، اما به دلیل نوآوری و ارزش‌هایی که دارند در این بخش گنجانده شده‌اند و توسط داورانی متفاوت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

امسال ۳۱ فیلم در این بخش انتخاب شده بود که پل شریدر فیلمساز آمریکایی ریاست هیئت داوران این بخش را به عهده داشت و گلشیفته فراهانی هم یکی از داوران همین بخش بود

آشنایی بنده با شهرام مکری در سال 88 بود زمانیکه اولین جشنواره فیلم کوتاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 22 که سال بعد نمای 22 نام گرفت برگزار شد و ایشان بعنوان مهمان ویژه در این جشنواره حضور یافتند که البته اون موقع ایشون فقط فیلم کوتاه ساخته بودن و همچنین تئاتر هم کار می کردند


بسیار انسان خوش اخلاقی هست و با توجه به اینکه کارگردان بود و سرش شلوغ بود برخی از کسانی که در اون جشنواره بودند ازش شماره تماس گرفتند و چندبار باهاش تئاتر هم رفتند

در جشنواره اول نمای 22 ایشون بعد از انه یک فیلم کوتاه که از چشم یک مگس داستان پیش می رفت رو نمایش داد دکوپاژ برخی از کارهاش رو هم به ما نشون داد 

ایشالا همیشه موفق باشه

بازدید : 67 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

هیولت پاکارد (به انگلیسی: Hewlett-Packard، معروف به HP)‏ یک شرکت آمریکایی چند ملّیّتی فناوری اطلاعات است. ساختمان مرکزی این شرکت در دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا در آمریکا واقع شده‌است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات است و تقریباً در تمامی کشورها فعالیت می‌کند.

محصولات اصلی شرکت اچ‌پی شامل چاپگر، سرورها، رایانه‌های قابل حمل، تلفن‌های همراه هوشمند و لوح‌های رایانه (تبلت) و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه می‌باشد.

هیولت و پاکارد تصمیم گرفتند نامی برای کمپانی خود انتخاب نمایند که به تصمیم گرفتند نام‌های خود را بر روی کمپانی قرار دهند و قرعه انداختند که نام هر کدام اول افتاد شروع نام شرکت با حرف اول صاحب نام خواهد بود که بالاخره نام هیولت اول افتاد و بدین ترتیب نام شرکت hp شد.


امروز تولد 101 سالگی دیوید پاکارد یکی از موسسین شرکت اچ پی بود:

دیوید پاکارد (به انگلیسی: David Packard)‏ (تولد: ۷ سپتامبر ۱۹۱۲ - مرگ: ۲۶ مارس ۱۹۹۶) به همراه ویلیام ردینگتون هیولت یکی از موسسین شرکت اچ‌پی بود. او طی سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۸ مدیر عامل اچ‌پی بود.


با تشکر از صفجه MSK در فیسبوک

بازدید : 64 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

شرکت ال جی برای تبلیغ تلویزیون Ultra HDTV اش دست به ساخت یک تبلیغ خلاقانه زده تا نشان دهد که این تلویزیون ها چقدر همه چیز را طبیعی و با کیفیت عالی نشان می دهند. این تبلیغ در واقع یک دوربین مخفی است که در شرکتی در کشور شیلی تهیه شده است.

آنها تلویزیون ۸۴ اینچی ال جی را به جای پنجره در طبقه بالای یک برج در یک دفتر نصب کرده اند. روی تلویزیون که حالا کاملا شبیه پنجره شده، تصویر شهر پخش می شود. به گونه ای که انگار در حال نگاه کردن به نمای شهر از پشت پنجره هستید.
در ادامه افرادی برای مصاحبه شغلی به این دفتر مراجعه می کنند. در میان مصاحبه شغلی ناگهان یک شهابسنگ عظیم از گوشه پنجره رویت می شود که به سرعت به سوی شهر حرکت می کند...
شهابسنگ با صدایی عظیم به شهر برخورد کرده و همه چیز را نابود می کند. کافی است خودتان جای آن افراد بدون اطلاع بگذارید که تصور می کنند از پشت پنجره شاهد یک فاجعه عظیم هستند.
واکنش و فرار این افراد در مواجهه با این صحنه، فوق العاده دیدنی است و آن را تبدیل به یکی از خاطره انگیز ترین تبلیغ های ویدیویی این شرکت نموده است.
 
 
 
بازدید : 72 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

تلویزیون العربیه وابسته به دولت عربستان در برنامه ی خبری خود نقشه ای جعلی را نشان داد و متقلبانه مدعی شد "الاهواز یک کشوری عربی، از نظر سوق الجیشی خیلی مهم که همسایه جنوبی ایران بود ولی که در سال ۱۹۲۰ به اشغال ایرانیان در آمد، ملت اهواز امروز تحت ظلم فارسها در اسارت به حیات خود ادامه میدهند".

این نقشه همان نقشه ایست که طرف گروههای تروریستی عرب غیر ایرانی تحت الحمایه دولت بریتانیا با مرکزیت در لند...ن به ریاست یک انگلیسی آماده شده است.

دو سال پیش یک محقق ایرانی دانشگاه لندن، نقشه ی خیالی این گروهها را با نقشه ایران منطبق کرد و افشا ساخت که این گروهها فقط بدنبال تجزیه خوزستان از ایران نیستند و چندین استان در جنوب و جنوب غربی ایران که از نظر نفت و گاز غنی هستند را مدنظر دارند تا با شروع یک جنگ داخلی مانند سوریه در ایران، آنها را جدا و تحت سیطره خود برند.

این محقق ایرانی می نویسد: «اگر به نقشه آنان بدقت بنگریم روشن میشود این گروهها که در نهایت کشورهای غربی هستند، نه تنها چشم طمع به خوزستان، بلکه بخش بزرگی از ایران دوخته اند، که استانهای خوزستان، بوشهر، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد و همچنین بخشهایی از استانهای کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، چارمحال بختیاری، فارس، و هرمزگان را در بر می گیرد!» (منبع در زیر)

این برنامه العربیه و نشان دادن نقشه ی جعلی و عرب خواندن همه مردمان جنوب و جنوب غربی ایران حتماً رابطه ای با حضور تیم فوتبال ملی عراق و وقوع بازیهای خانگیشان در شهر اهواز باشد که به احتمال زیاد گروههای وهابی تحت الحمایه عربستان و قطر با همکاری گروههای تروریستی تحت الحمایه بریتانیا درصدد ایجاد اغتشاش و بهم زدن آرامش استان خوزستان هستند.

ما ایرانیان عرب از دولت جمهوری اسلامی ایران ملتمسّانه تقاضا داریم، که بازیهای تیم عراق در اهواز و بطور کل استان خوزستان را لغو کرده و استادیوم دیگری در تهران یا دیگر بلاد کشورمان برای اینکار در نظر بگیرند


به بهانه ی گزاف گویی دیگری از عرب ها

دانلود آهنگ خلیج ایرانی

با صدای محسن چاووشی و سینا حجازی

دانلود با حجم 6 مگابایت

بازدید : 65 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)
ساعاتی پیش مقامات ردموند رسماً اعلام کردند که کسب و کار ابزارها و خدمات نوکیا را با مبلغی بیش از ۷ میلیارد دلار و به صورت نقد ابتیاع می کنند. مایکروسافت ۵ میلیارد دلار برای بخش تلفن همراه و ۲.۱۸ میلیارد هم برای پتنت های نوکیا پرداخت خواهد نمود. این معامله قرار است در سه ماهه نخست ۲۰۱۴ و پس از تایید آن توسط سهام داران و مراجع قانونی اجرایی شود.
مدیران عامل هر دو شرکت در پستی مشترک آورده اند: «حال نوکیا فصل بعدی خود را رقم خواهد زد و این مهم را با تمرکز روی امکان تحرک از طریق پیشگامی اش در بخش های شبکه، نقشه و مکان یابی و فناوری های پیشرفته عملی می کند» «و البته برای مایکروسافت هم این، گام بزرگی ست به آینده و جهشی عظیم به جلو در مسیر خلق خانواده ای از ابزارها و خدماتی که مردم را سر شوق می آورد و تمام ابعاد تجارتش را قوت می بخشد».
این خبر خوبی برای ویندوز فون هم خواهد بود و به نوکیا امکان می دهد دستگاه هایی بی رقیب و با پشتیبانی غنی تر مایکروسافت تولید کند. همچنین خبر خوبی ست برای کسانی که عقد این دو را ازلی و غیر قابل اجتناب می دانستند.
بعد از خرید موتورولا موبایلیتی توسط گوگل که به تولید موتو ایکس انجامید این بار چشم ها به مایکروسافت و نوکیا دوخته شده تا ببینند ثمره این وصلت چه می شود. شایعاتی که از سرفیس فون مایکروسافت داشتیم حالا معنی پیدا می کنند و این بار واقعاً باید مشتاقانه منتظر پرچمدار بعدی مایکروسافت-نوکیا باشیم.
نظر شما از این اتفاق بزرگ دنیای موبایل چیست؟ آیا از این پس همکاری مایکروسافت با شرکایی چون HTC و سامسونگ کم رنگ می شود؟ یا ردموند هم رویه ای مانند گوگل را اتخاذ خواهد کرد؟
بازدید : 65 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

هنگامی پرینتر جدیدی می خرید یا اینکه برای پرینتر قدیمی تان کارتریج جوهر تازه ای تهیه کرده اید، اولین کاری که لازم است پس از راه اندازی انجام دهید، چاپ یک صفحه تست است. خب، دفعه بعد که می خواهید یک صفحه تستی پرینت بگیرید، یک گزینه خوب باز کردن صفحه Google.com و چاپ آن است.

بله، این نکته بسیار ساده ای است. اما در حقیقت کاملا کاربردی است. لوگوی گوگل به اندازه کافی رنگ در خود دارد که از کارکرد صحیح کارتریج های رنگی پرینترتان اطمینان یابید. و البته نوار بالای سایت هم سیاه است و کارتریج مشکی را تست می کند. و مهمتر از همه اینکه برای آزمون سلامت پرینترتان، تقریبا هیچ جوهری مصرف نکرده اید!
البته این درست است که اغلب پرینترها درون خود صفحه تست برنامه ریزی شده ای دارند که در منوی پرینتر یا اپلیکیشن نصب شده همراه آن ، می توانید دکمه صدور دستور چاپ این صفحه را پیدا کنید. و البته ویندوز هم صفحه تستی در بخش پرینتر خود دارد.
اما مساله این است که به جای جستجو در منوها و کنترل پنل ویندوز برای یافتن صفحه تست چاپ، می توانید از این جایگزین سریع، آسان و کم هزینه بهره ببرید.
شما چگونه پرینترتان را تست می کنید؟
بازدید : 121 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

گوگل دقایقی پیش در صفحه توسعه دهندگان اندروید در گوگل پلاس اعلام کرد که از امروز برنامه نویسان اندروید می توانند برای دانلود اپلیکیشن های رایگان شان، کشور ایران را نیز انتخاب کنند. گوگل در این پست کوتاه اشاره کرده که توسعه دهندگان اندروید برای این کار باید به کنسول توسعه دهندگان در بخش گوگل پلی مراجعه نموده و کشور ایران را نیز به لیست مجاز قابل دانلود برای اپلیکیشن شان اضافه کنند. اگر به خاطر داشته باشید مدتی پیش خبر از لغو برخی تحریم های رایانه ای برای کشور ایران شد و در ادامه آن چند روز پیش شاهد حذف نام ایران از لیست کشورهای تحت تحریم اپل بودیم. حالا این گام جدیدی است که توسط گوگل برداشته شده و می بینیم که درهای گوگل پلی نیز کم کم برای کاربران ایرانی در حال باز شدن است. البته به نظر می رسد که هنوز امکان دانلود مستقیم از گوگل پلی برای کاربران ایرانی باز نشده، اما این خبر به این به این معنی است که کاربران ایرانی به زودی قادر خواهند بود که اپلیکیشن های رایگان را از گوگل پلی دانلود کنند. برای داشتن چنین امکانی لازم است که ابتدا توسعه دهندگان اپلیکشین ها، امکان دانلود اپلیکیشن شان را برای کشور ایران فعال کنند. و این امکان نیز از ساعاتی دیگر در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. گوگل اسم ایران را نیز به لیست کشورهای مجاز برای دانلودهای رایگان گوگل پلی در اینجا هم اضافه نموده است. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که دسترسی برای دانلود از گوگل پلی از چقدر دیگر برای کاربران ایرانی باز میشود؟

تعداد صفحات : 2

درباره ما
هفده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 458
  • بازدید ماه : 1,948
  • بازدید سال : 12,712
  • بازدید کلی : 155,261
  • کدهای اختصاصی