loading...
هفده
بازدید : 157 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

در حالیکه نزدیک می شویم به عید قربان، دقایقی پیش پرده ی جدید خانه ی خدا روی کعبه انداخته شد 

تفاوت این پرده با پرده ی قبلی قسمت پایینی سپید رنگ آن است که دیگر نیست و تماما سیاه با نوشته های طلایی است و همچنین کوتاهتر از قبلیست.


بازدید : 152 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

تاریخچه کل کل ها:
PC مقابل Magnavox Odyssey
PC مقابل Atari 2600 و Mattel
PC مقابل NES و Sharp X68000 و Atari7800
PC مقابل Sega Mega Drive و Super NES و Turbo GrafX
PC مقابل Saturn و Ultra 64 و PlayStation 1 و Atari Jaguar
PC مقابل Dream Cast و PlayStation 2 و Game Cube و XboX
PC مقابل XboX 360 و PlayStation 3 و Wii...
PC مقابل PS4 و XBOX ONE
و این داستان ادامه دارد ...

فقط یه چیز این وسط جاودان مونده : PC

بازدید : 100 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

یک روز یه نفر میاد خونه ی ما و یکی از اجناس با ارزشمون رو می بره
ده سال بعد وقتی به خانه ی آن فرد می رویم که حالا پسرانش در آن زندگی می کنند، پس از اینکه با آن ها خوش و بشی می کنیم و به نوعی پسرخاله می شویم آن جنس قیمتی که ده سال پیش از ما دزدیده اند را به ما میدهند و می گویند این هدیه ما به شماست و ما هم کلی کیف می کنیم

اندر حواشی سفر رئیس جمهور به نیویورک - علی سمیعی

"جام شیر دال و گاو بال‌دار یکی از اشیای باستانی است که در تپه مارلیک در استان گیلان واقع در ایران کشف شده‌ است. در قسمت بالای این جام زرین، نقش شیر افسانه‌ای دال وجود دارد. شیر افسانه‌ای دال نیمی از بدنش شیر و نیم دیگرش دال (عقاب) است. این جام متعلق به حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ سال پیش از میلاد است. این جام از غاری در شمال غربی ایران دزدیده و سال 2003 از یک قاچاقچی عتیقه مصادره شد و در آمریکا نگهداری میشد تا اینکه پس از سفر رییس جمهور ایران به آمریکا در سپتامبر 2013{مهر92} توسط آمریکایی ها به ایران تحویل داده شد. شیردال‌ها را دارای قدرت شفابخش و همچنین پاسبانی از گنجینه‌ها می‌دانسته‌اند. طرح این موجود افسانه‌ای در بسیاری از مجسمه‌ها و بناهای باستانی ایران به کار رفته‌ است."

 

بازدید : 72 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

تلویزیون العربیه وابسته به دولت عربستان در برنامه ی خبری خود نقشه ای جعلی را نشان داد و متقلبانه مدعی شد "الاهواز یک کشوری عربی، از نظر سوق الجیشی خیلی مهم که همسایه جنوبی ایران بود ولی که در سال ۱۹۲۰ به اشغال ایرانیان در آمد، ملت اهواز امروز تحت ظلم فارسها در اسارت به حیات خود ادامه میدهند".

این نقشه همان نقشه ایست که طرف گروههای تروریستی عرب غیر ایرانی تحت الحمایه دولت بریتانیا با مرکزیت در لند...ن به ریاست یک انگلیسی آماده شده است.

دو سال پیش یک محقق ایرانی دانشگاه لندن، نقشه ی خیالی این گروهها را با نقشه ایران منطبق کرد و افشا ساخت که این گروهها فقط بدنبال تجزیه خوزستان از ایران نیستند و چندین استان در جنوب و جنوب غربی ایران که از نظر نفت و گاز غنی هستند را مدنظر دارند تا با شروع یک جنگ داخلی مانند سوریه در ایران، آنها را جدا و تحت سیطره خود برند.

این محقق ایرانی می نویسد: «اگر به نقشه آنان بدقت بنگریم روشن میشود این گروهها که در نهایت کشورهای غربی هستند، نه تنها چشم طمع به خوزستان، بلکه بخش بزرگی از ایران دوخته اند، که استانهای خوزستان، بوشهر، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد و همچنین بخشهایی از استانهای کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، چارمحال بختیاری، فارس، و هرمزگان را در بر می گیرد!» (منبع در زیر)

این برنامه العربیه و نشان دادن نقشه ی جعلی و عرب خواندن همه مردمان جنوب و جنوب غربی ایران حتماً رابطه ای با حضور تیم فوتبال ملی عراق و وقوع بازیهای خانگیشان در شهر اهواز باشد که به احتمال زیاد گروههای وهابی تحت الحمایه عربستان و قطر با همکاری گروههای تروریستی تحت الحمایه بریتانیا درصدد ایجاد اغتشاش و بهم زدن آرامش استان خوزستان هستند.

ما ایرانیان عرب از دولت جمهوری اسلامی ایران ملتمسّانه تقاضا داریم، که بازیهای تیم عراق در اهواز و بطور کل استان خوزستان را لغو کرده و استادیوم دیگری در تهران یا دیگر بلاد کشورمان برای اینکار در نظر بگیرند


به بهانه ی گزاف گویی دیگری از عرب ها

دانلود آهنگ خلیج ایرانی

با صدای محسن چاووشی و سینا حجازی

دانلود با حجم 6 مگابایت

بازدید : 131 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اخیرا محققان کشف کرده اند که با مصرف غذاهای چرب در بدن ما ماده ای تولید می شود به نام " آندوکانا بیونید " که تولی آن در بدن ما تاثیراتی مانند ماده ی مخدر " ماری جوانا " دارد و غم و اضطراب را از انسان دور می کند اما نکته ی اصلی اینجاست که این مولکول های " آندوکانا بیونید " مانند "ماری جوانا" انسان را ترغیب به استفاده ی دوباره از موادهای چرب می کند

بازدید : 141 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

بدون احتساب امروز، سه روز تا شب یلدا، بلندترین شب سال باقی مانده.

حدود دو ماه است که شایعاتی مینی بر نابودی زمین یا خاموش شدن سه روزه ی خورشید همه جا را پر کرده است، در حالی که ایرانیان اعتقاد دارند شب یلدا یکی از شب هایی است که در زمین زندگی جریانی دوباره میگیرد، با این حال بسیاری این شایعه را باور دارند و شاید برخی هم هر شب که به روز شایعه نزدیک میشوند خوابشان نبرد و ترس تمام وجودشان را گرفته اشد، این شایعات تا آنجا پیش می رود که کشاورزی در چین وسیله ای ساخته که مانند یک گوی می ماند و روی آب می ماند و او ادعا دارد که این وسیله او می تواند در برابر آخرالزمان و بلایایش بایستد

بنده علی سمیعی زفرقندی نویسنده "هر چیز از همه جا" به شما اطمینان میدهم که هیچ کدام از اتفاقاتی که تحت عنوان پایان دنیا در سال ۲۰۱۲ گفته شده اتفاق نمی افتد و تمامی اینها سیاست کسی است که از اینها سود میبرد (ما بهش میگیم آمریکا ولی یک نفره که این جریان هارو می چرخونه و هنوز جزو دست های پشت پردس )

از بزرگی (منظورم سنشه) شنیدم که چندین سال پیش نیز همین شایعاتی مبنی بر این که شهاب سنگی به زمین میخورد و دنیا نابود میشود در میان مردم پراکنده شده بود که در پی آن چندی از مردم خودکشی کردند، برخی هر چه پول داشتند را خرج کردند و... که در آخر یک شهاب سنگ از فاصله ی چندین کیلومتری زمین رد شده است.

در آخر بیایید قبل از اینکه هر چیزی را باور کنیم در مورد آن در ابتدا تحقیق کنیم، یا حتی اگر در مواردی مانند همین شایعات تحقیقات جواب نداد، به عقل خود رجوع کنیم و با اتّکا به سخنان بزرگان و سرگذشت نیاکانمان این شایعات را برطرف کنیم.

شب یلدا مبارک

بازدید : 151 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

گوگل اعلام کرد که انتشار فیلم توهین امیز به رسول الله را در یوتیوپ متوقف نمیکندῳبه همین دلیل استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوپ را در تمامی کشور های مسلمانان به مدت دو روزمنع شده. روز دوشنبه و سه شنبه 24و 25 سپتامبر روز تحریم و عدم استفاده از دو سایت یاد شده است لطفا پخش کنید تا بامسلمانان جهان در دفاع از رسول الله همگام شویم.
برمحمدوآل محمدصلوات

در ادامه متن بالا چندتا ساایت معرفی میکنیم

www.bing.com

www.msn.com

www.yahoo.com

و برای فیلم

www.aparat.com

بازدید : 165 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

یک خبر تاسف بار

محسن نامجو یکی از خواننده های دیگر فارسی زبان مقیم در کشور فرانسه اقدام به عملی زشت زده، او در آلبوم جدیدش با نام 13 8 و در آهنگی به همین نام به امام زمان توهین کرده

خاک بر سرش

درباره ما
هفده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 516
  • بازدید ماه : 2,006
  • بازدید سال : 12,770
  • بازدید کلی : 155,319
  • کدهای اختصاصی