loading...
هفده
بازدید : 653 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

ولادت حضرت خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص) بر تمام جهانیان مبارک باد

دانلود آهنگ وحدت با صدای فرهاد که امروز تولد فرهاد از تاریخ شمسی هست رو براتون قرار دادم

دانلود

بازدید : 157 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

عید سعید غدیر، بزرگترین عید شیعیان جهان را به همه ی شیعیان و محبان حضرت علی (ع) تبریک می گویم

ببخشید چند روزی نبودم امروز با دو سه تا نقد میام خدمتتون

بازدید : 157 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

در حالیکه نزدیک می شویم به عید قربان، دقایقی پیش پرده ی جدید خانه ی خدا روی کعبه انداخته شد 

تفاوت این پرده با پرده ی قبلی قسمت پایینی سپید رنگ آن است که دیگر نیست و تماما سیاه با نوشته های طلایی است و همچنین کوتاهتر از قبلیست.


بازدید : 156 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

متاسفانه چند لحظه پیش مطلع شدیم که موسس استودیوی Red Storm و نویسنده ی داستان های Tom Clancys آقای Tom Clancy در سن ۶۶ سالگی در بیمارستان در گذشتند.با ما همراه باشید تا بیانیه ی یوبیسافت در این رابطه و جزئیات را در اختیارتان قرار بدهیم.

 

آقای Tom Clancy داستان های بسیار زیادی را نوشته اند و بیشتر عناوین کمپانی یوبیسافت نیز از کتاب های ایشان الهام گرفته شده است و آخرین کار آنها با یوبیسافت نیز عنوان Division بود.حال یوبیسافت در این رابطه بیانیه ای را داده است که در این بیانیه گفته شده است که:

به تازگی و به صورت ناگهانی متوجه شدیم که Tom Clancy دار فانی را وداع گفته اند و از همینجا به خانواده ی او نیز از صمیم قلب تسلیت می گوییم.Tom Clancy یک نویسنده ی فوق العاده با استعدادی خدادادی در زمینه ی داستان سرایی و جزئیات در داستان ها بود.

تیم ما در یوبیسافت و مخصوصا Red Storm studio از او سپاسگزار هستیم و چیزهای بسیاری نیز از او یاد گرفتیم و ما نیز تصمیم داریم با منتقل کردن بخشی از میراث و داستان های او نام او را همیشه در جامعه زنده نگه داریم.

ایشان خالق شش داستان از سری بازی های یوبیسافت با نام های Rainbow Six, Ghost Recon, Splinter Cell, EndWar, H.A.W.X و Tom Clancy’s The Division می باشند.آخرین عنوان منتشر شده از سری داستان های او عنوان Splinter Cell: Blacklist که با واکنش مثبت منتقدان نیز رو به رو شد.

ما هم از همینجا از زحمات او برای جامعه ی گیمرها قدر دانی می کنیم و بر روح جاودان او درود بیکرانی را می فرستیم به خانواده ی او نیز از صمیم قلب تسلیت می گوییم.

بازدید : 70 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

سال تحصیلی جدید هم شروع شد و تابستان گرم با تعطیلاتش جاش رو به پاییزی که هوایش دزد است و تعطیلی هاش رو هم اندازه یک هفته هم نمیشه رو بهتون تبریک میگم

البته تبریکش بخاطر اینه که نمیدونم باید جملم رو با چی تموم کنم شاید باید به بعضی تسلیت گفت

امیدوارم در سال تحصیلی جدید موفق باشید و برای کسانی که فرقی به حالشان هم نمی کند هم آرزوی موفقیت دارم

اما با توجه به شروع سال تحصیلی قرار نیست که فعالیتمان را کم کنیم بلکه بیشتر هم می کنیم

امیدوارم خوش و خرم باشید

بازدید : 68 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

با هر عقیده ای که باشی باید به احترام کسی که جونش رو به خاطر مردمش و وطنش میده بایستی و بهش احترام بذاری

جنگ ایران و عراق که هشت سال به طول انجامید در تاریخ 31 شهریور ماه شروع شد، این جنگ در سده ی بیستم از نظر خسارات جانی و مالی پس از جنگ های جهانی اول و دوم قرار می گیره

بازدید : 69 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

شاید چندی پیش خبری شنیده باشید مبنی بر اینکه موسس شرکت نینتندو درگذشت اما شاید خیلی ها اهمیتی نداده باشند اما قابل توجهتون که این فرد سازنده بازی بسیار خاطره انگیز super mario هم بوده است



 

بازدید : 80 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

جلال آل‌احمد (۱۱ آذر، ۱۳۰۲، تهران(اصالتاً طالقانی) - ۱۸ شهریور ۱۳۴۸، اَسالِم، گیلان) نویسنده و مترجم ایرانی و همسر سیمین دانشور بود.

کتاب های او عبارت بودند از:

پنج داستان، نفرین زمین، ارزیابی شتاب‌زده، سنگی بر گوری، غرب زدگی، نون والقلم، مدیر مدرسه، سرگذشت کندوها، زن زیادی، سه تار، از رنجی که می‌بریم، دید و بازدید، در خدمت و خیانت روشنفکران، سفر به ولایت عزراییل، مکالمات، یک چاه و دو چاله، نیما چشم جلال بود، در خدمتیم، اسرائیل، عامل امپریالیسم

به بهانه ی سالروز وفات این نویسنده ی بزرگ ایرانی سه تا از معروفترین کتاب های "جلال آل احمد" رو براتون میذارم 

سنگی بر گوری، غرب زدگی، زن زیادی

دانلود هر سه کتاب در یک فایل زیپ

حجم 2.49 مگابایت

***دانلود از لینک مستقیم***

***دانلود از لینک کمکی*** 

بازدید : 76 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

(متن خبر آپدیت شد + اطلاعات بیشتر)

 تنها فیلم ایرانی پذیرفته شده در جشنواره ونیز امسال، توانست جایزه ویژه بخش افق‌های هفتادمین دوره این قدیمی‌ترین جشنواره فیلم جهان را برای سینمای ایران به ارمغان بیاورد. ماهی و گربه ساخته شهرام مکری، به خاطر نوآوری در مضمون این جایزه را دریافت کرد.

بخش افق‌ها در جشنواره ونیز (به مانند بخش نوعی نگاه در جشنواره کن) به فیلم‌هایی اختصاص دارد که به هر دلیلی به بخش مسابقه اصلی راه نیافته‌اند، اما به دلیل نوآوری و ارزش‌هایی که دارند در این بخش گنجانده شده‌اند و توسط داورانی متفاوت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

امسال ۳۱ فیلم در این بخش انتخاب شده بود که پل شریدر فیلمساز آمریکایی ریاست هیئت داوران این بخش را به عهده داشت و گلشیفته فراهانی هم یکی از داوران همین بخش بود

آشنایی بنده با شهرام مکری در سال 88 بود زمانیکه اولین جشنواره فیلم کوتاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 22 که سال بعد نمای 22 نام گرفت برگزار شد و ایشان بعنوان مهمان ویژه در این جشنواره حضور یافتند که البته اون موقع ایشون فقط فیلم کوتاه ساخته بودن و همچنین تئاتر هم کار می کردند


بسیار انسان خوش اخلاقی هست و با توجه به اینکه کارگردان بود و سرش شلوغ بود برخی از کسانی که در اون جشنواره بودند ازش شماره تماس گرفتند و چندبار باهاش تئاتر هم رفتند

در جشنواره اول نمای 22 ایشون بعد از انه یک فیلم کوتاه که از چشم یک مگس داستان پیش می رفت رو نمایش داد دکوپاژ برخی از کارهاش رو هم به ما نشون داد 

ایشالا همیشه موفق باشه

بازدید : 59 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
بازدید : 74 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

اصغر افضلی (زادهٔ ۱۳۱۷، تهران؛ درگذشتهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، تهران) دوبلور ایرانی بود که از سال ۱۳۳۹ شروع به فعالیت دوبله نمود و به جای بازیگران مهمی همچون وودی آلن و استن لورل صحبت کرده‌است. از تیپ‌های كارتونی ماندگار او، می‌توان بیگلی بیگلی (در كارتون گوریل انگوری)، وروجک (در سریال وروجک و آقای نجار)، کارآگاه گجت، پرنس جان (در كارتون رابین هود) را نام برد.


کارآگاه گَجـِت (به انگلیسی: Inspector Gadget)‏ نام یک سریال کارتونی است که به طور مشترک توسط کشورهای فرانسه، کانادا، آمریکا، ژاپن و تایوان تهیه شد. داستان این مجموعه کارتون درباره یک کارآگاه فراموشکار حواس‌پرت و شلخته به نام «کارآگاه گجت» است. این کارآگاه یک انسان است که مانند رباتها ابزارک‌های عجیب و غریبی در بدن او کار گذاشته شده و می‌تواند از آنها کمک بگیرد. شخصیت دشمن او در این مجموعه «دکتر کلاو» است که رهبری سازمانی شرور به نام ام.ای.دی (M.A.D) را به عهده دارد.این مجموعه تلویزیونی در نوبت اصلی و اولیه از ۱۰ سپتامبر ۱۹۸۳ تا ماه فوریه ۱۹۸۶ پخش شد. واژه Gadget (گجت) انگلیسی به معنای ابزارک و آلات و ابزار تازه‌اختراع مکانیکی است. در زبان عامیانه انگلیسی به افرادی که شیفته خرید و استفاده از ابزارک‌های نو هستند به طعنه «کارآگاه گجت» می‌نامند.

بازدید : 67 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

هیولت پاکارد (به انگلیسی: Hewlett-Packard، معروف به HP)‏ یک شرکت آمریکایی چند ملّیّتی فناوری اطلاعات است. ساختمان مرکزی این شرکت در دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا در آمریکا واقع شده‌است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات است و تقریباً در تمامی کشورها فعالیت می‌کند.

محصولات اصلی شرکت اچ‌پی شامل چاپگر، سرورها، رایانه‌های قابل حمل، تلفن‌های همراه هوشمند و لوح‌های رایانه (تبلت) و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه می‌باشد.

هیولت و پاکارد تصمیم گرفتند نامی برای کمپانی خود انتخاب نمایند که به تصمیم گرفتند نام‌های خود را بر روی کمپانی قرار دهند و قرعه انداختند که نام هر کدام اول افتاد شروع نام شرکت با حرف اول صاحب نام خواهد بود که بالاخره نام هیولت اول افتاد و بدین ترتیب نام شرکت hp شد.


امروز تولد 101 سالگی دیوید پاکارد یکی از موسسین شرکت اچ پی بود:

دیوید پاکارد (به انگلیسی: David Packard)‏ (تولد: ۷ سپتامبر ۱۹۱۲ - مرگ: ۲۶ مارس ۱۹۹۶) به همراه ویلیام ردینگتون هیولت یکی از موسسین شرکت اچ‌پی بود. او طی سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۸ مدیر عامل اچ‌پی بود.


با تشکر از صفجه MSK در فیسبوک

بازدید : 72 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

تلویزیون العربیه وابسته به دولت عربستان در برنامه ی خبری خود نقشه ای جعلی را نشان داد و متقلبانه مدعی شد "الاهواز یک کشوری عربی، از نظر سوق الجیشی خیلی مهم که همسایه جنوبی ایران بود ولی که در سال ۱۹۲۰ به اشغال ایرانیان در آمد، ملت اهواز امروز تحت ظلم فارسها در اسارت به حیات خود ادامه میدهند".

این نقشه همان نقشه ایست که طرف گروههای تروریستی عرب غیر ایرانی تحت الحمایه دولت بریتانیا با مرکزیت در لند...ن به ریاست یک انگلیسی آماده شده است.

دو سال پیش یک محقق ایرانی دانشگاه لندن، نقشه ی خیالی این گروهها را با نقشه ایران منطبق کرد و افشا ساخت که این گروهها فقط بدنبال تجزیه خوزستان از ایران نیستند و چندین استان در جنوب و جنوب غربی ایران که از نظر نفت و گاز غنی هستند را مدنظر دارند تا با شروع یک جنگ داخلی مانند سوریه در ایران، آنها را جدا و تحت سیطره خود برند.

این محقق ایرانی می نویسد: «اگر به نقشه آنان بدقت بنگریم روشن میشود این گروهها که در نهایت کشورهای غربی هستند، نه تنها چشم طمع به خوزستان، بلکه بخش بزرگی از ایران دوخته اند، که استانهای خوزستان، بوشهر، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد و همچنین بخشهایی از استانهای کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، چارمحال بختیاری، فارس، و هرمزگان را در بر می گیرد!» (منبع در زیر)

این برنامه العربیه و نشان دادن نقشه ی جعلی و عرب خواندن همه مردمان جنوب و جنوب غربی ایران حتماً رابطه ای با حضور تیم فوتبال ملی عراق و وقوع بازیهای خانگیشان در شهر اهواز باشد که به احتمال زیاد گروههای وهابی تحت الحمایه عربستان و قطر با همکاری گروههای تروریستی تحت الحمایه بریتانیا درصدد ایجاد اغتشاش و بهم زدن آرامش استان خوزستان هستند.

ما ایرانیان عرب از دولت جمهوری اسلامی ایران ملتمسّانه تقاضا داریم، که بازیهای تیم عراق در اهواز و بطور کل استان خوزستان را لغو کرده و استادیوم دیگری در تهران یا دیگر بلاد کشورمان برای اینکار در نظر بگیرند


به بهانه ی گزاف گویی دیگری از عرب ها

دانلود آهنگ خلیج ایرانی

با صدای محسن چاووشی و سینا حجازی

دانلود با حجم 6 مگابایت

بازدید : 76 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)
  •  - مقامات ژاپنی، تسلیم ژاپن را در کشتی «میزوری» آمریکا امضا کردند و جنگ دوم جهانی پس از ۶ سال و ۱ روز پایان یافت.

به بهانه ی سالروز پایان جنگ جهانی دوم تصمیم گرفتم که سخنانی از آدولف هیتلر را در وبلاگ قرار بدم که همه فقط اونرو به عنوان یک جنایتکار می شناسند، اما باید بگویم که او علاوه بر مهارت و استراتژی که در جنگ داشت کتاب می نوشت و نقاشی هم می کرد

تابلویی که آدولف هیتلر برای رضاشاه فرستاده

 تصویر اصلی را ببینید


هیتلر در کتابش به نام "نبرد من" جملات زیبایی گفته که از جمله ی آنها میتوان بهجملات زیر اشاره کرد:

  • « قوی ها هنگام تنهایی قوی تر هستند. »
  • « مکتب دوران جوانی به منزله ی ماده ی اولیه ی اعمال آینده است. »
  • « همیشه مردان خوب در منجلاب بدبختی دست و پا می زنند. »
  • « باشد که این کتاب -نبرد من- چون سنگ ِ بنایی به کار آید ،که من به کار مشترک ،اهدا می کنم. »
  • « نتایجی که در جوانی به آن ها پی بردم؛۱.تجزیه و انحلال امپراتوری اتریش شرط مقدماتی حفظ آلمان است.۲.این که احساس ملی گرایی به هیچ وجه با وطن پرستی سلطنتی یکی نیست.۳.کاخ هاپسبورگ برای ملت آلمان بدبختی به بار آورد.»

نقاشی ای از آدولف هیتلر از ساختمانی قدیمی در مونیختصویر اصلی را ببینید

 

در منابعی دیگر نیز سخنانی از آدولف هیتلر آمده:

  • «حقیقت همان دروغی است که بارها و بارها تکرار شده است.»
  • «اگر برنده شوی نیاز نداری که شرح دهی ... اما اگر بازنده شوی بهتر است انجا نباشی تا مجبور شوی شرح بدهی.»
  • «دروغهای کوچک همیشه خود را نمایان میکنند.دروغ را آنقدر بزرگ بگویید که تصور دروغ بودن آن هم به ذهن کسی وارد نشود.»
  • «قدرت در دفاع کردن نیست. در حمله کردن است.»
  • « حق همیشه با پیروزمندان جنگ است .»
  • « مرگ سرنوشت بازندگان است.»
  • «یک رهبر نابغه باید بتواند همه ی دشمنان متفاوت خود را در یک دسته قرار دهد.»
  • «انبوه مردم ساده تر فریب یک دروغ بزرگ را می خورند تا یک دروغ کوچک.»
  • «چه کسی گفته من تحت حمایت ویژه پروردگار قرار ندارم؟»
  • «دروغ را بزرگ و ساده و مکرر بگو تا در نهایت باور کنند.»
  • «از طریق استفاده ی هوشمندانه و مکرر از پروپاگند؛ میتوان مردم را متقاعد کرد که بهشت، جهنم است و پست ترین شرایط زندگی مثل زندگی در بهشت است.»
  • «روحیه دشمن خودت را از درون تضعیف کن با کمک غافلگیر کردن و ترس و کارشکنی و به قتل رساندن. این جنگ اینده است.»
  • «وقتی عقل از بین رفت،آخرین تصمیم متعلق به کسی است که اراده ای محکم داشته باشد و بهترین اسلحه دفاعی انسان در حملات شدید می باشد.»
  • «... بهیچوجه مهم نیست،وقتی فاتح شدیم،دیگر کسی دراین باره سوالی نخواهد کرد.»
  • « در جهان پاسخ دو چیز را باید با خون داد،اشتباه و خیانت.»
  • « کجا دیده شده است کسی بتواند با خشونت و سرنیزه عقیده ای را متزلزل سازد؟!.»
  • « سروصدای زیاد خود به معنی تبلیغات منفی است!.»
  • « قانون طبیعت این است که همیشه حق با کسی است که با صراحت حرف می زند،ولی کیست که معنای صراحت را درک کند؟!.»
  • « طبیعت سرحدات سیاسی نمی شناسد!.»
  • « یک روز فرا میرسد که به خاطر نکشتن هر یک یهودی من را نفرین می کنید.»
  • « قدرت در زوراست.»
  • « به وسیله تبلیغات میتوان جهنم را بهشت و بهشت را جهنم نشان داد.»

 خودروی اختصاصی هیتلر

تصویر اصلی را ببینید


 

در مورد جنگ جهانی دوم در ویکی پدیا بخوانید

در مورد آدولف هیتلر در ویکی پدیا بخوانید 

در مورد آدولف هیتلر در نازی سنتر بخوانید

بازدید : 406 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

امروز تولد یکی از بهترین دوستانم هست، امیدوارم همیشه خوش و خرم باشه

محمدجواد تولدت مبارک

 

بازدید : 88 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (1)

تا بحال بسیاری از شرکت ها و سایت های ایرانی و همچنین شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک برای تولد شما پیام یا ایمیلی می فرستادند که این کار برای همه کار جالبی بود اما گوگل جالب تر از همه ی جاهای دیگر به شما تبریک تولد می گوید، فقط کافیست روز تولدتان وارد صفحه اصلی گوگل بشوید البته به شرط اینکه وارد آی دی گوگل خود شده باشید، می توانید تبریک گوگل را به خودتان ببینید، یکروز کامل فقط کسانی که تولدشان است و وارد اکانتشان شده اند بجای لوگوی اصلی گوگل تصویر زیر رو می بینند که زمانیکه ماوس را چند ثانیه روی آن بی حرکت نگه دارد متنی ظاهر می گردد که نوشته شده :[Happy birthday yourname] و بجای your name اسم شما را می نویسد

امروز تولد برادرم مهدی بود که وقتی وارد گوگل شدیم تعجب کردیم که لوگو به چه مناسبتی تغییر کرده اول فکر کردم برای روز بزرگداشت ابوعلی سیناست ولی وقتی پیام را خواندیم متوجه شدیم که لوگو برای چه تغییر کرده

 

 

مهدی! تولدت مبارک


میتونید بنده رو از شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید:

www.plus.google.com/ali9zafar

www.facebook.com/ali9zafar

همچنین instagram با نام کاربری ali9zafar

بنده در این سه شبکه اجتماعی فعالیت دارم و همیشه هستم

بازدید : 64 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)
ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر رو به همه تبریک میگم
بازدید : 95 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

31 اردیبهشت روز عجیبی برای مردم بود و البته جالب

اون از انتخابات که دو قطب اصلی انتخابات که پیش بینی می شد اینبار رقابت میان آن دو باشد، جزو نام های نفراتی که تایید صلاحیت شدند نبود.

و بعدی اینکه xbox one معرفی شد و به نظر من پوز ps4 رو زد با این امکانات حرفه ایش.

این پست هیچگونه جنبه سیاسی و دفاع از هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی را ندارد چون صحبت از سیاست مخالف قوانین "هر چیز از همه جا" است

بازدید : 93 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

وارد آخرین ماه بهار یعنی خرداد شدیم امیدواریم که خوب و خوش و خرم بگذره

فقط تا 20 خرداد صبر کنید تا هرچیز از همه جایی بهتر ببینید

البته تا اون موقع هم پست میذارم

منتظر مطلب بعدی باشید:

31 اردیبهشت از ایکس باکس وان تا انتخابات

بازدید : 123 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروز آخرین روز مدرسه بود و حالا از 25 خرداد 92 باد علاوه بر حاصل زحمات سه سال دبیرستان + هنرستان باید حاصل زحمات 11 سال تحصیل در دوره های ابتدایی و راهنمایی و عمومی و هنرستان رو بگیرم

دو سال هنرستان هم برای من خاطرات بسیاری برجای گذاشت که شاید بعضی از اونها رو هیچکس بجز خودم یا بعضی از همکلاسی هام ندونن.

خلاصه همه چیز گذشت و من موندم و جزوه ها و کتاب ها و بعدش هم امتحانات و نمره ها

سال های خوبی بود.....

بازدید : 129 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

روز ملی خلیج پارس
روز ولادت حضرت فاطمه ،روز مادر
روز کارگر
و روز معلم

رو به همه ی
ایرانیان
مادران و بانوان
کارگران
و معلمان عزیز

تبریک می گـم

ــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــ

بازدید : 69 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

خدایا ما که کلا ملت سایلنتی هستیم
از رو ویبره هم درمون بیار راحت شیم

بازهم لرزشی دیگر در ایران پهناور
اینبار در جنوب شرقی در استان سیستان و بلوچستان

البته خوشبختانه بخاطر ساکنین کم آن منطقه و عمق زیاد زلزله تخریب و کشته با وجود ۷.۵ ریشتری بودن زلزله بسیار کم بوده است

بازدید : 96 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

15 آوریل سال روز تولد نقاش، مجسمه ساز، موسیقی دان، معمار، نویسنده، گیاه شناس، مخترع، مهندس و آناتومیست برجسته ایتالیایی، لئوناردو دا وینچی است. به این منظور، 10 نقل قول کوتاه از این هنرمند و گیک دوران رنسانس را برای شما می آوریم تا با نگاه او به زندگی بیشتر آشنا شوید.

1. پیشرفت: «فقیر، آن شاگردی است که از استاد خود پیشی نگیرد.»
2. ضایعات ذهنی: «آهنی که استفاده نشود زنگ می زند؛ آب راکد پاکی خود را از دست می دهد و در هوای سرد یخ می زند؛ همچنین تنبلی و رکود، شیره قدرت ذهن را می مکند.»
3. حقیقت باقی می ماند: «در نهایت، حقیقت مخفی نمی ماند. پنهان سازی فایده ای ندارد. مخفی کاری در مقابل یک قاضی رفیع مرتبه، بی معنا است. دروغ با نقاب می آید ولی هیچ چیز زیر آفتاب پنهان نمی ماند.»
4. منطقی بودن: «حواس ماهیتی زمینی دارند؛ اما منطق جدا از آنها در فضای اندیشه غوطه ور است.»
5. روش علمی: «علم ناخدا است و آزمایش و تجربه همچون سربازان او هستند.»
6. دام عقاید: «بزرگترین دامی که بشر از آن رنج می برد، عقاید خود اویند.»
7. چشم ها به راه: «کسی که راست راه می رود، به ندرت زمین می خورد.»
8. تواضع: «برجسته ترین نمونه تواضع را در بره می بینیم که تسلیم هر حیوانی می شود؛ و وقتی آن را به عنوان غذا به شیرهای در قفس می دهند همان قدر آرام است که در مقابل مادر خود هست، برای همین هم بسیاری مواقع شیرها از کشتنش خودداری می کنند.»
9. دام هنرمندان: «این بسیار مرا می آزارد که برای به دست آوردن هزینه زندگی ام مجبور می شوم در کار خود وقفه انداخته و به مسائل جزئی رسیدگی کنم.»
10. ارزش زندگی: «آه بر من، کیست که زیبایی سهم طبیعت در کار مرا درک کند، اگر فکر می کنی نابود کردن آن جنایت است، این انعکاسی است از قباحت گرفتن جان یک انسان؛ و اگر این فرم بیرونی (یعنی جسم)، به نظر تو شگفت آور می آید، به خاطر بیاور که در قیاس با روحی که در درون آن آشیانه کرده، هیچ نیست. آن را رها کن تا به خواست خود مشغول کاری شود که آرامشش در آن است و نگذار که خشم و کینه توزی تو یک زندگی را خراب کند. در حقیقت، آن کس که به جانی اهمیت نداد، خودش نیز لیاقت زندگی را ندارد.»

منبع

بازدید : 75 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

بوشهر تسلیت

باز هم زلزله ای دیگر

اینبار در جنوب ایران

بوشهر

زمین لرزه با شدت ۶.۱ ریشتر بوده و تلفاتی هم داشته و برخی از هموطنان عزیزمون هم آسیب دیدند

با آرزوی سلامت برای بازماندگان و طلب آمرزش برای گذشتگان

بازدید : 75 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

۱۴ - فروردین - ۱۳۹۲
تولد موبایل

تکنولوژی تلفن همراه از زمانی که اولین تماس در ۴۰ سال پیش برقرار شد، تا کنون راه طولانی را پیموده است. راهی که زندگی بشر را برای همیشه تغییر داد، اما هنوز ابداعات فراوانی باقی مانده اند که باید راه را هموارتر نمایند.

درست سوم آوریل ۱۹۷۳ بود که مارتین کوپر (Martin Cooper) کارمند موتورولا در نیویورک با یک دستگاه Motorola DynaTACتماس گرفت. مکالمه ای که همه آن را اولین تماس عمومی تلفن همراه تاریخ بشر می دانند.

به علت طولانی بودن متن، در ادامه مطلب بقیه ی متن را بخوانید

بازدید : 80 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

پس از حدود (بیش از) 20 روز تعطیلات قبل از عید و خود عید و پس از عید بالاخره کار و درس به صورت رسمی و بدون بین التعطیلین شروع می شود

باز هم صدای زنگ مدرسه و تلاش کردن برای درس خواندن و رسیدن به موفقیت

باز هم تلاش برای به دست آوردن لقمه ای نان

البته بنده هم الان مدرسه هستم و همین الان این پست رو نمی نویسم بلکه از بخش "انتشار در آینده" رزبلاگ استفاده کردم و گذاشتم که در این ساعت این مطلب منتشر بشه

منتظر پست های جدید و خوب باشید

بازدید : 68 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (1)

به نام خدا

موضوع انشاء: تعطیلات نوروزی خود را چگونه گذراندید؟؟

قبل از اینکه تعطیلات عید شروع بشود ما تصمیم گرفته بودیم که به مسافرت برویم اما پس از این که عید شد ما تصمیم گرفتیم به مسافرت نرویم دلیلش را هم نمی دانم.

من تا ۱۰ روز  ایتدایی تعطیلات عید در وبلاگ بودم و پست می گذاشتم برای اینکه عرصه خالی نباشد البته اگر هرکدام از این پست ها را نمی گذاشتم باید بعدا می نوشتم.

بعد از آن ۱۰ روز که در وبلاگ نبودم به علت کارهای مختلفی بود که داشتم و دیگر وقتی برای آمدن به اینترنت را هم نداشتم چه برسد به پست گذاشتن.

خلاصه اینکه این پست هم برای این است که بدانید ما هستیم و در تعطیلات نوروز به جایی نرفتیم و حالا هم که این تعطیلات به پایان رسید منتظر تعطیلات تابستان می مانیم که اگر زنده بودیم می خواهیم برای شما در این وبلاگ سنگ تمام بگذاریم
راستی اگر بنده پس از این تعطیلات کمتر خدمت رسیدم عذرخواهی می کنم بخاطر اینکه کارهای درس و ... اجازه نمی دهند تا من به شما خدمتی کنم یا پستی بگذارم

منتظر پست های اعجاب انگیز "هرچیز از همه جا "باشید
با تشکر
علی سمیعی زفرقندی

بازدید : 82 پنجشنبه 01 فروردین 1392 نظرات (0)
تبریک نوروز مایکروسافت.

بر خلاف گوگل که معمولا لوگوی خود را برای نوروز تغییر نمی‌دهد، اما موتور جستجوی بینگ چند سالی می شود که با گذاشتن تصویری از ایران، خود را در شادی ایرانیان شریک می کند.
امسال نیز سی‌وسه پل اصفهان، به عنوان عکس پس‌زمینه جستجوگر مایکروسافت، انتخاب شد.
 
البته الان دیگه نیست
 
 
بازدید : 89 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

آغاز سال ۱۳۹۲ هجری شمســــــــــی

خجسته باد هزار و سیصد و نود و دومین سال هجری خورشیدی

سال ۱۳۹۱ آنچنان هم بد نگذشت (کاری به مسائل سیاسی و گرانی ندارم، زندگی شخصی خودمو میگم)

برای من که سال جالبی بود البته بیشتر زمستونش جالب بود برام

حالا می گم بقیشو بعدا....

امیدوارم در سال 1392 هجری خورشیدی همه با هم دوست باشن و دشمنی ها و کینه ها رو دور بریزن و در پناه خدا زندگی بسیار خوشی داشته باشند

 

بازدید : 132 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

سلام
ابتدا سلامی دارم به کسانی که از جُنگ (شایدم جَنگ) شب چهارشنبه آخر سال جان سالم به در بردند و بعدش سلامی می کنم به کسانی که خدایی نکرده در این جنگ آسیب دیدند

البته امسال ترقه بازی ها خیلی کمتر از سال های قبل بود و خدارو شکر

دقیقا 7 ساعت دیگه تا آغاز سال 1392 هجری شمسی باقی مانده که امیدوارم به همه خوش بگذره.

قالب وبلاگ هم می خواستم به مناسبت آغاز سال جدید تغییر بدم اما فعلا چیزی پیدا نکردم اگه نتونستم حال و هوای وبلاگ رو بهاری کنم معذرت می خوام

جا داره از همینجا از همه ی شما دوستان و همه ی کسانی که به من لطف داشتند و از وبلاگ بازدید می کردند تا من روجیه بگیرم (یا شایدم کار خودشون راه بیافته ) و بتونم باز هم بنویسم تشکر می کنم و امیدوارم هرجا که هستند خوش باشند، بیاد ما باشند و ما را هم دعا کنند

دوستتون دارم
در پناه حق   یا علی
خدانگهدار تا سال 1392

بازدید : 96 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

در سه چهارتا پست قبلی درمورد روز اول جشنواره نمای 22 سال 1391 صحبت کردم 
و حالا روز دوم....

در روز دوم جشنواره که می شه بگی اختتمایه جشنواره نمای 22 بود مراسم بصورت کاملا رسمی، با پخش سوره ی مبارکه ی عصر و پس از آن سرود جمهوری اسلامی ایران  شروع شد پس از آن توضیحات کوتاهی در مورد کارهایی که قرار بود در آنروز انجام بشه داده شد.
 ناگفته نماند یکی از فیلم ها که روز قبل از پخش جامانده بود قبل از ارائه ی توضیحات درمورد جشنواره پخش شد. 

پس از توضیحات اشاره ای شد به مهمان عزیزی که قرار بود آنروز به جشنواره بیاید و خوشبختانه زودتر از موعد هم رسیده بود و در میان جمعیت بود، تیزری از فیلم طلا و مس برای معرفی مهمان پخش شد،
مهمان آنروز همایون اسعدیان بود که یکی از کارهای او طلا و مس بود، پس از خوانده شدن زندگینامه ای کوتاه از او، مهمان جشنواره به جایگاه دعوت شد و حدود 45 دقیقه با ما در مورد سختی های این کار صحبت میکرد کمی هم نصیحت و در آخر چند سوال از اعضای حاضر در جشنواره و جواب آنها از همایون اسعدیان ....

پس از خداحافظی با همایون اسعدیان و تقدیم تقدیرنامه ای به رسم یادبود با پخش تیزری کوتاه (که خودم خیلی سریع و عجله ای ساختم) فیلم های برگزیده از نگاه داوران در جشنواره باری دیگر پخش شد،

پس از اجرای موسیقی کوتاه توسط سه نفر از اعضای مرکز 22 کانون بخش دوم فیلم ها پخش شد و سپس نوبت به اهدای جوایز رسید که مجری گری بخش توسط یکی دیگر از اعضا صورت گرفت و جوایز با صدای موزیک یانی (که در جشنواره فیلم فجر هم هنگام اهدای جوایزپخش میشود) و اعلام مجری توسط سه تن از کارشناسان و بازرسان کانون اهدا شد.

پس از آن هم همه در برگه ای بزرگ که روی دیوار بود خاطره ای نوشتند و امضا کردند پس از آن چای و شیرینی پذیرای خستگی همه بود

در آخر وقتی جشنواره به صورت رسمی پایان یافت و اعضا رفتند برخی از پسران به همراه بنده که مسئول سیستم صوتی و تصویری جشنواره بودم در سالن آمفی تئاتر ماندند و روز تولد آقای بخشی (یکی از کارکنان مرکز 22 کانون که بسیار هم زحت می کشند) را برایش با آهنگ های شاد و غیره و ذلک جشن گرفتند و پس از آن همه پی کار خود رفتند، من هم که مانند بقیه مسئولین جشنواره تازه فشار روحی بزرگی از دوشم برداشته شده بود به خانه رفتم و استراحتی کوتاه کردم....

از همه ی اعضا، مسئولین جشنواره و بقیه کسانی که به ما در اجرای این برنامه کمک کردند کمال تشکر را دارم
و از شما هم ممنون که بازهم به "هرچیز از همه جا" سر زدید 

بازدید : 80 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

بالاخره تموم شد
.
.
.
سومین جشنواره فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن مرکز 22 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به پایان رسید
.
.
بهترین فیلم از نگاه مخاطب : «ره صد ساله*» به کارگردانی «علی سمیعی زفرقندی»
.
بهترین بازیگر از دید داوران : سهراب توکل بخاطر بازی در "ره صد ساله"
.
با تشکر از تمامی کسانی که مارا در اجرای این جشنواره یاری کردند
.
نماد جشنواره نیز عروسک "ننه قمر" انیمیشن "شکرستان" بود

البته به علت تدوین کار ها هم یک جایزه بهم دادند

* ره صد ساله اسم فیلم خودم بود

 

بازدید : 133 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)
سرانجام ساعتی پیش سونی کنسول بازی پلی استیشن ۴ را معرفی کرد. طراحی جدید، دسته های پیشرفته تر و البته پیشرفت در سخت افزار. اما جالب اینجا است که در کنفرانس خبری سونی خود کنسول را ندیدیم. بنابراین هنوز نمی دانیم پلی استیشن ۴ چه شکلی است!

نسل چهارم کنسول بازی سونی دارای پردازشگری ۸ هسته ای است که توسط شرکت AMD ساخته شده. با پردازشگر گرافیکی Radeon که از ۱۸ بخش محاسباتی تشکیل شده و قادر است که تا 1.84 TFLOPS پردازش گرافیکی انجام دهد.

یک بلو-ری درایو هم با سرعت 6X روی آن قرار دارد و البته سرعت آن برای DVD ها معادل 8X خواهد بود و همراه با ۸ گیگابایت رم از نوع GDDR5 وارد بازار خواهد شد.

رم های پلی استیشن چهارم سرعتی برابر با ۱۷۶ گیگابایت در ثانیه دارند و کارت شبکه بیسیم از نوع 802.11n است. به همراه پورت USB 3.0 و بلوتوث 2.1 و اچ دی ام آی و حتی خروجی AV .

playstation-4-dualshock-4.jpg

دسته کنسول بازی جدید از نظر ظاهری شباهت زیادی به کنسول قبلی دارد. اما تغییرات مهمی در آن داده شده است. اسم آنها DualShock 4 است و یک تاچ پد جدید روی آنها می بینید. علاوه بر آن مجهز به یک جفت دوربین استریو هستند که موقعیت شما را در فضای سه بعدی تشخیص می دهد. یک دکمه Share هم به دسته اضافه شده که با فشردن آن می توان بازی را به صورت زنده برای دیگر دوستان پخش کرد.


800mankjkjkdops4_.jpg

امکان مهم دیگر شامل روشن شدن سریع است. پلی استیشن ۴ دارای یک وضعیت Sleep است که در آن انرژی بسیاری کمی مصرف می کند و در اینجا لازم است که با Eye هم آشنا شوید. چشم جدید کنسول سونی که چیزی شبیه به کینکت مایکروسافت است و دارای ۲ دوربین و ۴ میکروفون است. زاویه دید Eye حدود ۸۵ درجه است و قابلیت های زیادی به کنسول نسل جدید اضافه می کند. از جمله تشخیص چهره، موقعیت بازیکنان و حتی تشخیص بازیکنان از روی دسته ای که به دستشان است. با استفاده از نور LED روی دسته ها. البته فعلا نمی دانیم که Eye به صورت پیشفرض همراه با خود کنسول ارایه خواهد شد یا به صورت مجزا به فروش می رسد.

در کنسول جدید می توانید از راه دور کنترل دسته بازی دوست دیگرتان را در دست بگیرید. این امکان برای زمانی مفید است که دوست شما در بازی گیر کرده و به کمک نیاز دارد تا از مرحله عبور کند. امکان استریم بازی ها بین کنسول نسل چهارم و پلی استیشن ویتا هم برقرار شده است.


playstation-social-second-screen.jpg

امکان دیگر پلی استیشن ۴ ارتباط با تلفن همراه و تبلت ها است. چیزی شبیه به امکانی که در کنسول جدید نیتندو قرار دارد. بنابراین می توانید از دستگاه اندرویدی یا iOS خودتان برای ارتباط با پلی استیشن ۴ استفاده کنید.

کاربرد این نمایشگر دوم هم مانند «گیم پد» کنسول نیتندو وی یو است. هرچند سونی توضیح کاملی نداد که آیا می توان روی نمایشگر دوم بازی هم کرد یا فقط برای کنترل بازی به کار میرود.


سونی اعلام کرد پلی استیشن ۴ در تعطیلات پایان سال جاری میلادی وارد بازار می شود، اما هنوز سوالات بدون پاسخ زیادی در مورد این کنسول وجود دارد که یکی از مهمترین آنها قیمت است.

بازدید : 77 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

متاسفانه هر روز شاهد تحریماتی از طرف کشورهای مختلف علیه کشور عزیزمون ایران هستیم که جدیدترین آنها حذف ورزش کشتی در المپیک است و این در حالی است که ایران تا به حال بیش از ۳۰ مدال در این رشته در المپیک دریافت کرده است و در المپیک گذشته شاهد ناداوری هایی علیه ورزشکاران کشورمان بودیم،

امیدواریم مسئولین برای این موضوع هم فکری بکنند ....

تعداد صفحات : 2

درباره ما
هفده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 500
  • بازدید ماه : 1,990
  • بازدید سال : 12,754
  • بازدید کلی : 155,303
  • کدهای اختصاصی