loading...
هفده
بازدید : 57 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

قانون آنلاین- خالق شخصیت‌ محبوب داداش‌سیا  در تیزرهای تلویزیونی، بعد از این‌که از تولید و اکران فیلم «تهران۱۵۰۰» فارغ شد حالا در تازه‌ترین حرکت انیمیشنی خودش مقدمات ساخت فیلم دیگری را آماده می‌کند با نام «ابر قهرمانی از نازی‌آباد برمی‌خیزد»!


بهرام عظیمی علاقه فراوانی به کار بر روی کاراکتر جوان‌های جنوب شهری دارد و ردپای این علاقه را می‌توان از همان داداش‌سیا تا شخصیت بهرام رادان در «تهران ۱۵۰۰» دنبال کرد. او در ادامه این روند به سراغ محلات یافت‌آباد و نازی‌آباد رفته و این‌طور که خودش می‌گوید برای طراحی فضای انیمیشن جدیدش تاکنون بیش از سه هزار عکس از یافت‌آباد و نازی‌آباد گرفته‌ است. اما اگر می‌خواهید بدانید چه قصه‌ای در فضای این محلات تعریف خواهد شد به حرف‌های کارگردان گوش کنید: «این فیلم برخلاف تهران۱۵۰۰ انیمیشنی با موضوعی بین‌المللی برای کودکان است. خط اصلی داستان مشخص شده و ایده‌های خوبی برای نگارش فیلمنامه داریم.»

«تهران ۱۵۰۰» با وجود موفقیت‌هایی که در زمینه تکنیک انیمیشن داشت از یک نقطه‌ضعف بزرگ ضربه خورد که داستان کم‌مایه و فیلمنامه ضعیف فیلم بود. حالا باید دید عظیمی و تیمش برای پروژه جدید چه ترفندی در بخش طراحی داستان دارند. این کارگردان خوش‌ذوق درباره روند پیشرفت فیلمنامه می‌گوید: «یک فیلمنامه‌نویس در حال نگارش فیلمنامه این انیمیشن است. من نیز در کنار او ایده‌پردازی می‌کنم. تا کنون ۵۰ درصد کار فیلمنامه و ایده‌پردازی پیش رفته است. در این پروژه از تکنیک نگارش فیلمنامه انیمیشن‌های جهانی و بزرگ استفاده می‌کنیم. ابتدا یک فیلمنامه‌نویس فیلمنامه اولیه را می‌نگارد. پس از آن فیلمنامه توسط تیمی ۱۰ الی ۱۵ نفره که دارای تخصص‌های مختلفی هستند، بازخوانی شده و ایده‌های جدید به فیلمنامه اضافه می‌شود.»

 

عظیمی برای ساخت فیلم جدیدش و تصویر کردن ماجراهای این ابرقهرمان نازی‌آبادی به سرمایه زیادی احتیاج دارد که قرار است در این زمینه از کمک اسپانسرهای چینی و کره‌ای استفاده کند. و بالاخره سوال آخر از او می‌تواند درباره شخصیت‌های این فیلم باشد. آیا باز هم شخصیت‌ها از روی بازیگران حرفه‌ای ساخته می‌شوند؟ عظیمی پاسخ می‌دهد: کاراکترهای «ابرقهرمانی از نازی‌آباد...» همگی توسط طراحان خلق می‌شوند و شباهتی به بازیگران مشهور ندارند. اما برای دوبله از صدای بازیگران مطرح سینما استفاده می‌کنیم.

بازدید : 47 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

قانون آنلاین – پس از گذشت 4 سال از بازی پرطرفدار انگری بردز(پرندگان خشمگین)، فرگال ریلی و کلی کالتیس قصد دارند فیلم انیمیشنی ایی را بر اساس این بازی کارگردانی کنند. تهیه کننده انیمیشن "انگری بردز" کمپانی سونی است.

بازی "انگری بردز" محصول شرکت فنلاندی "روویو" است که اولین بار در سال 2009 برای سیستم عاملIOS (سیستم عامل تلفن‌های هوشمند محصول شرکت اپل) طراحی شد اما با توجه به استقبال گسترده در جهان، نسخه‌های مختلف آن نیز تولید شده و موفقیت تجاری بالایی نیز داشت.

 

فرگال ریلی و کلی کالتیس با وجود فعالیت گسترده در دنیای سینما و انیمیشن، تا به حال کارگردانی فیلمی را بر عهده نداشته‌اند. در دنیای سینما، فرگال ریلی را به عنوان داستان پرداز (استوری بورد) می‌شناسند و کلی کالتیس نیز بیشتر طراح (انیماتور) شناخته می‌شود تا کارگردان.از آثار سابق فرگال ریلی می‌توان به انیمیشن های "غول آهنین"، "فصل شکار"، "هتل ترنسیلوانیا" و فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی 2" اشاره کرد. کلی کالتیس نیز پیش از این در انیمیشن‌های "تارزان"، "جوجه کوچولو"، "بُلت" و "پیپر من" همکاری کرده است. نویسنده فیلمنامه "انگری بردز" جان ویتی نویسنده مشهور مجموعه تلویزیونی "سیمپسون‌ها" است. فیلم انیمیشن "انگری بردز" قرار است در سال 2016 اکران شود.


بازدید : 97 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بازگشایی خانه‌ی سینما

خانه سینما، مقارن با روز ملی سینما - 21 شهریور – به دست دکتر «حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و با همراهی جمعی از چهره‌های صاحب نام سینمای ایران بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در متن خبر رسمی اعلام شده از سوی روابط عمومی سازمان سینمایی آمده است: «در دیدارهای جداگانه‌ای که دکتر «حجت الله ایوبی» با طیف‌های مختلف سینمایی و غیر سینمایی داشت، بر عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازگشایی خانه سینما توسط دولت جدید و از سرگیری مجدد فعالیت‌های صنفی سینمایی تأکید کرد

بازدید : 76 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

(متن خبر آپدیت شد + اطلاعات بیشتر)

 تنها فیلم ایرانی پذیرفته شده در جشنواره ونیز امسال، توانست جایزه ویژه بخش افق‌های هفتادمین دوره این قدیمی‌ترین جشنواره فیلم جهان را برای سینمای ایران به ارمغان بیاورد. ماهی و گربه ساخته شهرام مکری، به خاطر نوآوری در مضمون این جایزه را دریافت کرد.

بخش افق‌ها در جشنواره ونیز (به مانند بخش نوعی نگاه در جشنواره کن) به فیلم‌هایی اختصاص دارد که به هر دلیلی به بخش مسابقه اصلی راه نیافته‌اند، اما به دلیل نوآوری و ارزش‌هایی که دارند در این بخش گنجانده شده‌اند و توسط داورانی متفاوت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

امسال ۳۱ فیلم در این بخش انتخاب شده بود که پل شریدر فیلمساز آمریکایی ریاست هیئت داوران این بخش را به عهده داشت و گلشیفته فراهانی هم یکی از داوران همین بخش بود

آشنایی بنده با شهرام مکری در سال 88 بود زمانیکه اولین جشنواره فیلم کوتاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 22 که سال بعد نمای 22 نام گرفت برگزار شد و ایشان بعنوان مهمان ویژه در این جشنواره حضور یافتند که البته اون موقع ایشون فقط فیلم کوتاه ساخته بودن و همچنین تئاتر هم کار می کردند


بسیار انسان خوش اخلاقی هست و با توجه به اینکه کارگردان بود و سرش شلوغ بود برخی از کسانی که در اون جشنواره بودند ازش شماره تماس گرفتند و چندبار باهاش تئاتر هم رفتند

در جشنواره اول نمای 22 ایشون بعد از انه یک فیلم کوتاه که از چشم یک مگس داستان پیش می رفت رو نمایش داد دکوپاژ برخی از کارهاش رو هم به ما نشون داد 

ایشالا همیشه موفق باشه

بازدید : 162 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

می دانید که فیلمی به نام Jobs بر اساس زندگینامه استیو جابز در حال ساخت است و مدتی پیش هماشتون کوچر را در نقش استیو جابز دیدیمکه نظرات موافق و مخالف زیادی را به همراه داشت.

حالا نخستین تریلر از این فیلم منتشر شده. فیلمی که قرار است ۲۵ مرداد روی پرده سینماها برود
نظر شما در مورد فیلم جابز چیست؟

دانلود تریلر

حجم 6 مگابایت

بازدید : 117 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

کلاه قرمزی و بچه ننه
فیلمی به نام کودکان به کام بزرگان

این فیلم عالی که در سینمای ایران رقیبی ندارد به مرز ۶ میلیارد رسید


بغض و فصل کرگردن به نمایندگی از دو کشور ایران و ترکیه به اسکار فرستاده شدند

 

بازدید : 112 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

کلاه قرمزی ۵ میلیاردی شد

وواقعا خوشحالم

ناگفته نماند  ۸۰۰۰تومانش مال منه

چون دوبار رفتم

تازه تو روز نیم بها که باید ۲تومن بدم یارو ۴تومن گرفت

نوش جونشون

بازدید : 125 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
کلاه‌قرمزي در آستانه 20 سالگي
**********************
کلاه‌قرمزي خودش عوض نشده ولي کلاه قرمزي 91 کجا و کلاه قرمزي 71 و 72 کجا؟ بله، کلاه قرمزي خيلي بزرگ شده و مي‌خواهد به سربازي برود ولي هنوز کودک مانده و با شيطنت‌ها و حاضرجوابي‌هايش، خنده ب...
ر لب بچه‌ها و بزرگ‌ترها مي‌آورد.

کلاه قرمزي از آن رو محبوب بچه‌هاست که صادقانه و روراست خصلت‌هاي عام بچه‌ها را – اعم از عادت‌هاي خوب و بد– بروز مي‌دهد و به دل‌ها مي‌نشيند و از آن رو در دل بزرگ‌تر‌ها جا خوش کرده که يادآور خاطره‌هاي خوش سال‌هاي کودکي و نوجواني يک نسل عقب‌تر است؛ نسلي که به راستي با نسل بچه‌هاي امروز متفاوت بوده و تفاوت‌ها آنقدر زياد است که بعضي وقت‌ها بچه‌ها حيران مي‌مانند که چرا بزرگ‌ترهايشان پاي سريال کلاه قرمزي نشسته‌اند و آن را به هر برنامه‌اي ترجيح مي‌دهند.
درباره ما
هفده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 479
  • بازدید ماه : 1,969
  • بازدید سال : 12,733
  • بازدید کلی : 155,282
  • کدهای اختصاصی